Jom kita ke MITA Travel Fair untuk pakej percutian yang hebat dan berbaloi atau hubungi 03-4149 1790 kalau nak bercuti dimana2 destinasi




Ekspo Pelancongan akan bermula 24 Februari dan berakhir pada 26 Februari pada jam 100 pagi hingga 9 malam bertempat diThe Mines International Exhibition & Convention Centre

Antara acara-acara yang akan dijalankan adalah :-

Pameran Pelancongan Domestik - pelbagai pakej pelancongan, hotel-hotel, dan tiket ke taman-taman tema disediakan dengan harga diskaun sehinggq 60% diskaun di lebih 600 buah gerai pameran.

Pavilion Perak , Pahang dan Terengganu  menawarkan pakej pelancongan yang sangat menarik sempena Kempen Tahun Melawat Perak, Pahang dan Terengganu 


Crazy Deal Corner menawarkan tiket theme park dan hotel bermula dari RM8.

AirAsia  juga menawarkan Harga "Suami Pening Tak Boleh kata TIDAK" dari RM39 ke destinasi pilihan Malaysia, Asean dan Asia

Pesta Makanan Tradisi Malaysia - pelbagai aneka makanan tradisi Malaysia bakal dipamerkan dan dijual di 52 buah gerai. ( tentukan perut anda kosong bila ke sini )

Di samping itu, tempat makan yang selasa turut disediakan.

Pesta Kebudayaan Malaysia - menyediakan pameran kebudayaan Malaysia yang terdiri daripada pelbagai etnik dan bangsa dan ambil bahagian di peraduan Nasi Lemak Spiciest Challenge dan menang hadiah penginapan.

Pengunjung juga berpeluang untuk mencuba pakaian tradisional daripada pelbagai etnik terutamanya etnik dari Timur Malaysia. Ambil selfie dan hebahkan pada rakan rakan anda di luar negara.

Food Truck Fiesta - Sebanyak 40 buah Food Truck akan berada di Expo tersebut untuk menjual makanan khas dari Food Truck. Makanan Out Of The World beb !!

Jualan Barangan/Kemunculan Khas Artis-artis Tempatan dan anda berpeluang berjumpa dengan artis artis ini sambil  menempah percutian bersama mereka.

Sempena Mita Travel Fair , kami juga menganjurkan Seminar AgroTourism untuk usahawan yang ingin menceburi bidang pelancongan agro yang menguntungkan sekarang.

Acara Pembukaan pada 25hb Februari 2017 @ 3:00 petang yang Insyallah akan dirasmikan oleh YAB Dato’ Seri Ahmad Zahid Hamidi, Timbalan Perdana Menteri Malaysia.


Shuttle Service setiap 30 minit di sediakan secara PERCUMA di stesen KTM Serdang dan LRT Stesen Bandar Tasik Selatan.

Tips - untuk mendapatkan harga Pecah Tabung Crazy Deals RM 8 , sila ke Crazy Deal kaunter dalam dewan Mita Travel Fair bermula jam 1030 pagi pada Jumaat 24hb Feb 2017.. be there early or u you will never get any better deal. Harga giler beb

* Mari sama sama Mertabatkan Industri Pelancongan Tempatan *
* *Domestic Tourism Is Good For The Nation**