Buat anak-anak yang sedang menanti keputusan, rasanya semua dah dapat tahu keputusan dan mungkin sudah dan sedang meyiapkan apa yang patut dibawah dihari pendaftaran nanti kan.

Buat yang tidak mendapat penempatan boleh lah membuat rayuan dan InsyaAllah pasti ada jalan penyelesaian dan teruskan berusaha untuk terus berjaya dalam bidang yang diingini. 
sumber afterschool


Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi dan tahniah  KY Amanda berjaya mendapat penempatan di UMP..fuhh jauh jugak tu tapi tu bidang yang diminati dengan dia sendiri berminat untuk belajar bahasa Jerman seperti Umi yang dah berkarat bila nak bertutur ni hahha.  Namun tidak ada kepastian kalau KY akan kesana sebab kadar yuran per semester yang sangat tinggi dari apa yang Umi jengah online.  Option ke 2 adalah UPM dan ke 3 ialah UTM. Adakah mungkin dia boleh dapat tawaran lain selepas dia dapat tawaran dari UMP?  

Apa-apa pun kita tunggu jer apa yang seterusnya lagipun tarikh pendaftaran tu DH pulak kena ke luar daerah dan Umi sendiri pun kena buat sedikit kaji selidik hehe