Masih ramai antara kita yang masih bersendiri bukan sebab tak sudi atau bukan terlalu memilih cuma masih belum berjumpa calon yang sesuai.  Kalau korang masih mencari jodoh tapi masih belum bertemu, malu nak minta tolong kawan atau saudara mara untuk carikan calon..isshh terasa malu sungguh mau silap-silap dikatakan cerewetkan.  Mungkinkah jodoh bersembunyi di Baituljannah?

Baituljannah, sebuah laman web mencari jodoh PATUH SYARIAH yang membuka peluang untuk sesiapa yang masih tercari-cari jodoh yang sesuai.  Menurut data dalam BaitulJannah ni ada lebih kurang 129,500 calon telah berdaftar dan mana tahu mereka adalah calon yang sesuai untuk korang. Tak salah untuk mencuba kan!


Jom daftar dan cari jodoh anda kat SINI


Sesungguhnya jodoh pertemuan itu rahsia Allah s.w.t tetapi kita sebagai umat Islam harus berusaha dalam menjadi jodoh mungkin tidak 100% seperti yang kita ingini tapi ada calon yang boleh kita senaraikan.  InsyaAllah


Macam mana nak daftar? Sangat mudah, tidak akan mengambil masa yang panjang apa yang penting ialah pastikan korang sudah bersedia!


Klik ke banner untuk ke laman web Baituljannah




Caranya sangat mudah

1. Daftar & isi borang
Setiap borang permohonan adalah ditapis bagi menjaga kualiti informasi yang diberikan oleh setiap calon


2. Mesej & Taaruf
Setiap sesi taaruf dipantau bagi tujuan menjaga adab ikhtilat


3. Perbincangan Keluarga
Setelah bertaaruf, calon pasangan boleh berbincang dengan keluarga bagi melangkah ke arah yagn lebih serius seperti merisik dan pertunangan.  Buat ketika ini, pihak Baituljannah tidak memainkan peranan dalam proses ini


Sangat mudah kan dan semoga korang bertemu jodoh hingga ke Jannah.