Biobax Penawar Sakit Lutut Buat Encik Suami | Tugasan  DH yang kerap ke luar daerah memang memenatkan mana taknya dengan perjalanan darat dan peralatan untuk pengambaran yang harus disediakan sebelum bertolak, kena pastikan bateri kamera bercaj, kamera video lagi yang setiap satu alat ni punya la berat yang memang Umi mampu tengok jer la.  

Dah banyak kali Umi tengok DH bila selesai solat mesti duduk sambil dok urut lutut dia, lenguh katanya.  Umi offer untuk sembur  Biobax Cool Theraphy, memula tu dia sombong la sikit..hehe sikit jer tapi lepas dipujuk, dia pun setuju guna.  

"Mudah jer nak guna minyak ni D, you just sembur kat keliling lutut pastu you urut-urut sikit supaya minyak tu meresap ke dalam kulit"



"Sedap la bau Biobax ni, macam minyak yang kita guna untuk anak-anak waktu baby kan" kata DH. Ececehh dah suka la tu.

Haaa sekali guna, esok pagi tu DH mintak lagi..(tu la awat kekwat sikit malam tadi..hehe). 

"Eh best la Biobax ni, berangin dan tak melekit" yeahh DH dah terpaut hati kat Biobax la nii, jadi memang berbaloi dan memang tepat pada masanya Biobax Cool Theraphy ada kat dalam rumah.

Sejak dari hari tu memang DH guna  Biobax Cool Theraphy ni secara berturutan 3 kali sehari dalam waktu malam sebelum tidur, pagi dan lepas mandi dan dalam jangkamasa 2 minggu tak pulak DH dok complaint yang lutut dia masih lenguh.  Alhamdulillah sehingga artikel ni ditulis, DH dah tak mengadu sakit lutut.


Apa yang menarik tentang Biobax ni adalah baunya yang menyenangkan, tidak melekit, tidak panas sebab Biobax sejenis "Cool Theraphy" yang memberikan kesan sejuk dan selesa, malahan tekstur molekulnya sangat halus (nano technology) memudahkan ianya meresap dengan senang ke dalam kulit dan merawat dari dalam dan yang paling penting ia mudah dibawa kemana-mana saja.


Jadi, Umi sarankan kepada pembaca semua kalau ada masalah sakit lutut atau tak tahu cara menghilangkan sakit lutut, dapatkan  Biobax Cool Theraphy, penawar sakit lutut yang patut ada dalam setiap rumah.



Amaran :

JANGAN DISAPU DI TEMPAT YANG ADA LUKA DAN KETIKA BERPELUH.  HANYA UNTUK SAPUAN LUARAN SAHAJA


Kandungan  Biobax Cool Theraphy
Biobax mengandungi bahan organik tanpa bahan kimia merbahaya dan kandungan utama Biobax ialah Eucalyptus Oil (minyak kayu putih), Habbatus Sauda dan Olive oil (minyak zaitun)

Yang penting Biobax ada kelulusan KKM (NOT180500725K) jadi jangan risau sebab ia selamat digunakan.

Biobax Cool Therapy berharga RM85 dan nak beli pun mudah saja dengan pembelian Online di laman Biobax.my dan masukkan kod kupon "RM20" dengan pembelian 2 botol. Murah dan berbaloi kan.  Setiap botol Biobax mengandungi 50ml dan boleh bertahan selama 2 bulan (500 kali semburan), kegunaan seisi keluarga (7 tahun dan ke atas), untuk kegunaan luaran sahaja (tiada kesan sampingan)

Jom order secara online : https://biobax.my/product/biobax/ dan jangan lupa letak kod kupon RM20 dengan pembelian 2 unit sekali gus.