Sejak kita dilahirkan sememangnya susu adalah suatu kemestian dan lazimnya kita meminum susu sehingga kita bersekolah rendah atau mungkin ada yang lebih awal kerana kita tidak peka dan sedar yang kita tidak seharusnya berhenti meminum susu kerana susu merupakan nutrisi penting untuk membantu proses tumbesaran dan perkembangan serta membina tulang yang kuat. Susu kanak-kanak tidak sama dengan susu orang dewasa. Bagi yang alah kepada susu, mereka harus mencari alternatif lain bagi memastikan tubuh mereka dapat segala keperluan yang mencukupi.

Jom Kekal Aktif Dan Lincah Bersama Susu Anlene Dengan 50% Lebih Nutrien


Apakah yang diperlukan untuk kita kekal aktif dan lincah sepanjang masa tak kira berapa usia kita? 

Semestinya kita perlukan kombinasi nutrien-nutrien yang berikut yang sangat penting untuk tulang, sendi dan otot untuk kita kekal aktif  dan lincah setiap hari.


Nutrien-nutrien tulang
Bagi menyokong tulang yang kuat, kita memerlukan Kalsium dan Vitamin D serta Magnesium dan Zink untuk mengekalkan struktur tulang kita!

Kolagen dan Sendi
Kolagen amat dikenali untuk kebaikan kulit namun ramai tidak mengetahui atau menyedari Kolegen merupakan komponen utama dalam pembinaan tulang rawan yang penting untuk pergerakan yang baik.

Protein dan Otot
Bagi sesiapa yang aktif bersenam dan bersukan bagi mendapatkan tubuh lebih cergas, Protein dan Magnesium amat diperlukan oleh tubuh untuk  menyokong pembinaan dan pemulihan otot anda.

Antioksidan Dan Vitamin Bagi Penjagaan Sendi dan Otot
Bagi mengurangkan kesan negatif radikal bebas dalam tubuh, kita memerlukan Vitamin C dan E  sebagai antioksidan manakala Vitamin B6 dan B12 pula membantu membebaskan tenaga daripada makanan dan turut menyumbang kepada penjagaan otot kita!

Tahu tak yang kesemua kebaikan tersebut kini terdapat didalam susu Anlene yang dirumus khas untuk tulang, sendi dan otot kita. Jadi, tunggu apa lagi, cubalah rasai sendiri kebaikan Anlene dengan MoveMax dan dapatkan sekarang!

Jump%2BHigh%2B1


Anlene Perkenal UHT Baru Dengan 50% Lebih Nutrien
Kini, Anlene telah mengeluarkan pek ready to drink yang lagi memudahkan kita untuk menikmatinya tak kira dimana kita berada! Lebih menarik, susu Anlene UHT baru ni ada 50% lebih nutrien dengan kolagen, protein dan kalsium yang tinggi dimana ia membantu menguatkan tulang, sendi dan otot kita. Terdapat dua perisa iaitu coklat dan vanila biasa yang sangat lazat dan sememangnya Anlene merupakan minuman buat UF sekeluarga setiap pagi untuk kekal aktif dan diminum setiap malam bagi mengenyangkan perut. Dengan pek baru ni, cuma perlu goncang dan minum!



Image may contain: one or more people and people standing

Kempen Susu Anlene On-The-Go
Bagi memperkenalkan susu yang dirumus khas ini serta sebagai galakan kepada semua orang supaya meminum susu, Anlene begitu gigih membuat kempen "Dapatkan Sarapan Pagi RM1 Anda" dibeberapa lokasi terpilih antaranya di KTM Mid Valley pada 27 Ogos dan 28 Ogos, 30 Ogos dan 31 Ogos di KTM Masjid Jamek, Ampang Park, Bandar Tasek Selatan, Taman Melati dan KL Sentral. Dengan hanya RM1, pengunjung yang sempat membeli boleh mendapatkan sekotak susu Anlene serta sebungkus roti 7 days croissant dan seterusnya mengisi perut sebelum memulakan sebarang tugasan.  Dah kenyang, pasti semua kerja dapat dibuat tanpa masalah dan ceria kan!





 
Seterusnya, Anlene menyediakan roving truck di beberapa lokasi di Lembah Kelang antaranya di Shah Alam, Bukit Bintang, Rawang dan TTDI Petaling Jaya bermula 5 September hingga 13 September 2018 dengan memberi susu secara PERCUMA! dan ramai memberikan respon yang baik dan sangat menyukainya.

Kemuncak Kempen Anlene bersama Stacy Anam


Jom Kekal Aktif Dan Lincah Bersama Susu Anlene Dengan 50% Lebih Nutrien

Image may contain: 1 person, smiling, shoes, child and outdoor

Bertemu dengan penyanyi lincah Stacy Anam sewaktu UF hadir di Anlene Roving Truck di Lot 10 memang sangat membuat semua yang hadir teruja dengan keramahan dengan senyuman tak lekang dari bibir dan suka tengok dia lincah melompat bersama orang ramai.

Jom Kekal Aktif Dan Lincah Bersama Susu Anlene Punya 50% Lebih Nutrien

Sememangnya pemilihan Stacy Anam sebagai duta susu Anlene memang bertepatan sebab tengok sajalah Stacy yang sentiasa lincah bila berada dipentas menyanyi sambil menari dan kini tanpa sebarang kerisaun melompat sebab dia tahu susu Anlene yang diminumnya membantu tubuh dan tulangnya untuk dia kekal aktif dan lincah.

Jom Kekal Aktif Dan Lincah Bersama Susu Anlene Dengan 50% Lebih Nutrien


Jadi, jangan tangguh lagi, dapatkan susu Anlene UHT baharu di semua kedai runcit dan semua pasaraya berhampiran dan nikmati kelazatan dan dapatkan kebaikan susu yang terbaik untuk tubuh badan kita sekarang!

Website
https://www.anlene.com.my

Facebook
https://www.facebook.com/AnleneMalaysia/

Youtube
https://www.youtube.com/user/anlenemyteam


#AnleneUHT #StayActiveStayAgile #AnleneMalaysia #lebihdaripadasekadarsusu