Rangkaian SAFI DERMASAFE Sesuai Untuk Kulit Sensitif | SAFI DERMASFE merupakan kesinambungan produk kecantikan dari SAFI, jenama Halal No 1 Malaysia dan diperakui Tanpa Paraben, Tanpa Pewangi, Tanpa Pewarna, Tanpa Minyak Mineral, Tanpa Alkohol - Tidak Diuji keatas haiwan dan kesemua rangkaian produk ini mengandungi ekstrak Likuoris dan Chamomile.

Antara produk Safi yang cukup menarik iaitu Safi® Expert Solution, klik SINI

Rangkaian SAFI DERMASAFE ni didatangkan dengan 5 produk iaitu SAFI DERMASAFE Mild & Gentle Gel Cleanser, SAFI DERMASAFE Gentle Care Mousse Cleanser, SAFI DERMASAFE Hydrate & Refresh Booster Mist, SAFI DERMASAFE Soothe & Hydrate Day Moisturiser dan SAFI DERMASAFE Rehydrate & Recover Night Moisturiser.

Rangkaian inovasi kecantikan daripada SAFI adalah hasil komitmen berterusan di dalam penyelidikan dan pembangunan produk oleh SERI (SAFI Excellence in Research and Innovation) makmal produk HALAL terbesar di dunia.

Rangkaian SAFI DERMASAFE Sesuai Untuk Kulit Sensitif
Peningkatan usia bukan bermakna kita harus mengabaikan kesihatan kulit wajah kerana kulit wajah yang berseri akan menambahkan rasa keyakinan pada diri terutama bila kita perlu berinteraksi dengan orang ramai tapi pastikan kita menggunakan produk yang bersesuaian supaya kulit wajah kelihatan sekata, tidak kusam dan berseri. 

Peluang mencuba rangkaian pembersih wajah Safi Dermasafe ini memang cukup menarik dan sangat disyorkan buat mereka yang berkulit sensitif juga dan apa yang pasti harganya juga berpatutan. 


SAFI DERMASAFE Mild & Gentle Gel Cleanser 
Pembersih muka Gel Cleanser ditampilkan berbentuk gel pembersih dengan diperkaya dengan ekstrak Likurois dan Chamomile, membersihkan kulit secara mendalam sambil mengurangkan kemerahan dan kerengsaan pada wajah serta memberi keselesaan pada kulit. Secara keseluruhannya ia membantu mengekalkan keseimbangan dan kelembapan kulit agar kulit lebih sihat dan berseri.

Rangkaian SAFI DERMASAFE Sesuai Untuk Kulit Sensitif

Cara Penggunaan:
Picit sedikit ke tapak tangan dan gosok dengan sedikit air sehingga berbuih.  Urut muka dengan lembut sebelum membilas muka.  Bagi mendapatkan hasil yang optimum, lengkapkan rutin penjagaan kulit muka dengan menggunakan rangkaian produk penjagaan kulit muka SAFE DERMASAFE


SAFI DERMASAFE Gentle Care Mousse Cleanser
Pembersih muka dengan buih lembut dan sangat ringan. Diperkaya dengan ekstrak Likuoris dan Chamomile, pembersih muka ini membersihkan kulit dengan mendalam sambil mengurangkan kemerahan dan kerengsaan untuk memberi keselesaan pada kulit wajah.

Menariknya pembersih muka ini tidak menjadikan kulit kering dan anti pencemar ini membantu melindungi kulit dari pencemaran alam sekitar (Anti-PM2.5) disamping mengekalkan kelembapan kulit supaya kelihatan segar dan berseri.

Rangkaian SAFI DERMASAFE Sesuai Untuk Kulit Sensitif
Harga RM28.90 / 150ml

Cara Penggunaan:
Hanya perlu pam sekali ke tapak tangan dan dioles ke muka dengan cara mengurut lembut ke serata wajah dan kemudian dibilas dan pasti kita dapat rasai kelembapan kulit wajah.


SAFI DERMASAFE Booster Mist
Bertindak seperti toner dan pelembab, semburan booster ini dikenakan sebelum mengenakan solekan ke wajah.  Diperkaya dengan ekstrak Likouis dan Chamomile, booster mist ini mempunyai kebaikan 2 dalam 1 yang bertindak sebagai pemangkin dalam mengekalkan kelembapan pada wajah serta memperkuat struktur, melindungi kulit dari pencemaran dan membolehkan solekan kekal lama


Rangkaian SAFI DERMASAFE Sesuai Untuk Kulit Sensitif
Harga : RM39.90 / 100ml

Cara Penggunaan:
Pejamkan mata dan sembur ke wajah sebanyak 1 hingga 2 kali dan biarkan kering dengan sendirinya,  Penggunaannya adalah untuk memastikan solekan tahan lama serta memberikan rasa kesegaran segera. Bagi mendapatkan hasil yang optimum, lengkapkan ruitn penjagaan kulit mukda dengan menggunakan rangkaian produk penjagaan kulit muka SAFE DERMAFE



SAFI DERMASAFE Soothe Hydrate Day Moisturiser
Bagi mengekalkan kelembapan wajah di sianghari, SAFI DERMASFE Soothe Hydrate Day Moisuriser yang diperkaya dengan ramuan semulajadi ekstrak Likuoris dan Chamomile ini sememangnya amat menyegarkan, tidak berminyak dan mudah menyerap ke dalam kulit serta menjadikan kulit kekal lembap sepanjang 24 jam. Ianya turut diperkaya dengan Hyaluronic Acid untuk mengekalkan kelembapan dan kelembutan kulit sepanjang hari.


Rangkaian SAFI DERMASAFE Sesuai Untuk Kulit Sensitif
Harga : RM35.90 / 50g

Cara Penggunaan:
Picit sedikit dan oleskan ke wajah dan leher selepas dibersihkan.  Sapu dengan cara urutan perlahan dengan gerakan putaran.  Untuk hasil yang optium, disyorkan produk ini digunakan selepas membersihkan wajah dengan SAFI DERMASAFE Mousse Cleanser atau SAFI DERMASAFE Booster Hydrate & Refresh


SAFI DERMASAFE Night Moisturiser


enjagaan kulit bukan hanya di waktu sianghari tapi juga di malam hari dan bagi mengelakkan kulit menjadi kering ketika tidur, jadi sapulah pelembap malam SAFI DERMASAFE Night Moisturiser bagi mengelakkan kekeringan kulit terutama sewaktu tidur didalam bilik berhawa dingin.  Ekstrak dari Likuoris dan Chamomile yang terdapat didalam produk ini memang mudah meresap ke dalam kulit dan membantu merawat kulit tanpa meninggalkan kesan minyak terutama ketika kita sedang tidur.  Ianya juga diperkaya dengan Niacinamide untuk mengukuhkan dan mengawal struktur kulit. 

Rangkaian SAFI DERMASAFE Sesuai Untuk Kulit Sensitif
RM48.90 / 50g

Cara Penggunaan:
Oleskan ke wajah dan leher setelah dibersihkan dengan mana-mana produk SAFE DERMAAFE Mousse Cleanser atau pembersih muka Gel Cleanser, diurut secara perlahan-lahan dengan gerak putaran.  Kemudian dibilas dengan air bersih dan boleh dirasai kesegarannya.


Rangkaian SAFI DERMASAFE Sesuai Untuk Kulit Sensitif

Rangkaian produk SAFE DERMASFE ini boleh didapati secara ekslusif di semua kedai WATSONS, - rangkaian farmasi dan toki produk penjaggan diri terbesar di Malaysia dan juga farmasi serta pasaraya di seluruh Malaysia.