Rezeki Buat Live, Dapat Tajaan Kahwin RM500 Ribu !! | Sungguh bertuah buat si gadis kecil comel SITI SURIANI atau lebih dikenali sebagai SITI JAMUMALL tanpa diduga mendapat tajaan kahwin sehingga RM500 RIBU !!



Majlis yang dirancang hanya kecil-kecilan tapi siapa sangka setelah memuat naik satu status di fb beliau tentang majlis perkahwinan terus mendapat wassup dan call bertalu-talu dari founder produk, owner kedai dan bermacam lagi untuk menaja majlis beliau.

Hampir 100 syarikat perbagai produk berminat untuk menaja majlis kahwin Siti, paling menyentuh hati, yang baru berjinak dalam perniagaan juga berbesar hati menaja majlis perkahwinannya


Antara 14 Penaja Utama yang terlibat menaja perkahwinan Siti dan Syafiq adalah

1. Peiamin dan Hiasan Dewan dari Wedding by emma
2. Baju Pengantin dari Dlia Jean Bridal Collection
3. Grand Cake dari Mad About Cake
4. Vip Menu dari Rumpun Selera
5. Coffe Es-Cream dari Ana Zahra Beauty
6. Jamu dari Seri Lady Empire Resources
7. Tudung Bawal Bridesmaids dari Gallery Bawal
8. Kain Pasang Diamond dari lrahsukri
9. Telekung dari Pretty Aini
10. Make Up Set dari Zacthira Naviilionniza
11. Scarft dari Scarft By Mehrun
12. Printed Box dari Art Creation Printing
13. Perfume dari Luxe Essencia Resources
14. Pakej Honeymoon dari Arwarna Resort


Dan banyak lagi



Kata Siti, beliau sangat sebak .. tak sangka, majlis yang mulanya plan biasa-biasa kini menjadi luar biasa. Inilah berkat usaha beliau selama 3 tahun membuahkan hasil .. beliau menjadi promoter atau host untuk jamumall.com dan menjual perbagai jenis produk kosmetik, kesihatan, fesyen dan makanan.

Selama ni Siti jadi tukang promote produk orang dengan ikhlas, Siti bantu dari produk biasa-biasa tak dikenali , sampai dikenali dan viral.. jadi ramai menghargai jasanya dan bile Siti kahwin mereka sanggup taja macam².  Siti  sangat² bersyukur dapat tajaan dari nikah, pre wedding, majlis berinai, majlis kahwin sampailah ke honeymoon pakej.




Tahu tak yang Jamumall.com ni adalah antara platform pilihan para pengasas dan selebriti untuk mengiklan dan menjual produk.  Memang mudah bila dalam satu platform kita boleh dapat banyak produk yang kira macam one-stop centre secara online.

Antara selebriti yang menggunakan khidmat Siti ni antaranya Che Ta, Faizal FBI, Shahrul Ridzuan, Sherry Ibrahim, Shuib, Sarah Raisuddin, Lana Nordin dan ramai lagi


Agaknya berapa la kos kita perlu keluarkan untuk mendapat dewan dan hiasan secantik ni kan tapi kalau dapat tajaan, memang tak lekang senyuman kat bibir dan poket pun tak la kempis..tak gitu 




Lain-lain penaja yang mungkin boleh di cuba keberkesanan dan kebaikkannya mungkin.,,






Tu la namanya rezeki tanpa diduga #sitijamumallwedding

Didoakan semoga perkahwinan Siti dan Syafiq kekal bahagia hingga ke Jannah.