Jatuh Hati Dengan Lagu Cinta Luar Biasa - Andmesh Kamaleng - blog.iamfuzy™

4 August 2019

Jatuh Hati Dengan Lagu Cinta Luar Biasa - Andmesh Kamaleng

Memandu menuju ke rumah mak dengan memandu kereta Kelisa tempohhari sesambil mendengar radio terus terjatuh cinta dengan lagu yang tidak diketahui siapa penyanyinya..mulanya ingat Anuar Zain sebab ada la iras sikit tapi seperti biasa waktu tu jer dan bila tiba siang..dah lupa

Tup tup lepas beberapa hari terdengar cikapplepie dok mendendang bait "orang biaaa tapi cintaku padamu luar biasa" memang bait ni yang buat saya terpikat..simple tapi ikhlas. Pastinya bila ditanya pada cikapplepie..pasti ada jawapannya dan katanya nama lagu tu Extraordinary Love..Cinta Luar Biasa


Andmesh Kamaleng sipenyanyi muda baru berusia 22 tahun (lahir 15 April 1997) merupakan penyanyi, pencipta lagu dari Indonesia juga merupakan pemenang Rising Star Indonesia musim kedua.

Cinta Luarbiaa
Waktu pertama kali
kulihat dirimu hadir
rasa hati ini inginkan dirimu
hati tenang mendengar
suara indah menyapa
gerloranya hati ini tak kusangka
rasa ini tak tertahan
hati ini selalu untukmu

terimalah lagu ini 
dari orang biasa
tapi cintaku padamu luar biasa
aku tak punya bunga
aku tak punya harta
yang kupnnya hanyala hati yang setia
tulus padamu

hari-hari berganti
kini cinta pun hadir
melihatmu, memandangmu bagai bidadari
lentik indah matamu
manis senyum bibirmu
hitam panjang rambutmu anggun erikat
rasa ini tak ertahan
hati ini selalu untukmu

terimalah lagu ini
dari orang biasa 
tapi cintaku padamu luar biasa
aku tak punya bunga
aku tak punya harta
yang kupunya hanyala hati yang setia
tulus padamu
o-o-o-oh

terimalah lagu ini
hmm
dari orang biasa

terimalah lagu ini
dari orang biasa
tapi cintaku padamu luarbiasa
aku tak punya bunga
aku tak punya harta
yang kupunya hanyala hati yang setia
yang kupunya hanyala hati yang setia
terimalah cintaku yang luarbiasa
tulus padamu

Seperti biasakah..saya memang lewat la dapat dengar lagu merdu ni sebab saban hari dok layan Hitzfm baik dipejabat mahupun sewaktu memandu kereta sendiri..


6 comments:

  1. best tak? kak ana suka lagu Khai Bahar jer Fuzy hehe :)

    ReplyDelete
  2. Sounds good 😊 thanks for your sharing 😊

    ReplyDelete
  3. tak pernah dengar...jarang buka radio waktu drive

    ReplyDelete
  4. Terus sha klik video youtube tu.. memang best lagunya.. lirik dan muziknya sangat tenang..

    ReplyDelete
  5. sama kak..fall in love ngan lagu ni...sedap sangat...

    ReplyDelete

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat
dihargai!

kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!