RealMe C2 Menjadi Pilihan Sewaktu Jualan Shopee Brands Festival ● Sokongan yang menggalakkan daripada rakyat Malaysia pada ‘realme Day’ ● 1000 unit realm C2 dijual pada 5 Ogos sahaja.

RealMe C2 Pilihan Menjadi Pilihan Sewaktu Jualan Shopee Brands Festival

Untuk meraikan bulan Merdeka, realme Malaysia bersama Shopee Malaysia menawarkan jualan telefon pintar eksklusif pada Hari realme atau ‘realme Day’ semalam. Jualan realme Malaysia telah mencapai keputusan terbaik di mana 1000 unit realm C2 telah dijual semalam di mana 500 unit dijual dalam masa 30 minit sahaja. 

"Kami di realme Malaysia sangat berterima kasih kepada rakyat Malaysia di mana senantiasa menyokong produk kami. Rakyat Malaysia tidak sabar-sabar untuk membeli dan mendapatkan telefon pintar dengan harga berpatutan. Kami yakin bahawa realme Malaysia akan terus melangkah ke hadapan dengan mengeluarkan pelbagai jenis telefon pintar.. Kami juga gembira dapat bekerja dengan Shopee atas peluang ini untuk rakyat Malaysia” -kata Tiffany Teh, Brand Manager, realme Malaysia. 

RealMe C2 Pilihan Menjadi Pilihan Sewaktu Jualan Shopee Brands Festival

realm C2 
Rakyat Malaysia dapat membeli telefon pintar realm C2 (2 + 16GB) pada harga yang berpatutan iaitu RM349. Lima puluh pelanggan pertama juga bakal menerima kad SD dan barang ‘merchandise’ realme.

"Pembeli hari ini membeli telefon bimbit dalam talian(online) kerana mereka dapat memilih dari pelbagai model yang sesuai dengan keperluan dan keinginan mereka dari keselesaan rumah mereka. Keyakinan mereka untuk membeli telefon pintar di Shopee adalah bukti bahawa platform kami adalah dipercayai dan selamat. Yang menggembirakan lagi apabila pembelian dibuat tiada caj penghantaran. Ianya di hantar secara percuma. Kami gembira dapat menawarkan pelbagai promosi di platform kami untuk pengguna Shopee, yang pada masa ini berjumlah kira-kira 20 juta,sambil menganjurkan kempen seperti Hari realme atau ‘realme Day’. Kami ingin mengucapkan tahniah kepada realm mengenai jualan yang mengagumkan dan menantikan lebih banyak kerjasama dengan mereka, " -kata Marianne Chuo, Marketing Lead, Shopee Malaysia. 
Sesuatu yang membanggakan buat realme di mana hari ini berjaya mencatat penjualan sebanyak 500 unit realme C2 yang dijual dalam 30 minit dengan harga RM349. Sungguh memberangsangkan !!!

RealMe C2 Pilihan Menjadi Pilihan Sewaktu Jualan Shopee Brands Festival

realme Day 
Hari realme atau lebih dikenali dengan ‘realme Day’ adalah sempena dengan Shopee Brands Festival.Ianya berlangsung dari sekarang hingga 18 Ogos di mana pengguna yang berbelanja di Shopee Mall bakal menerima tawaran dan promosi menarik. 

Anda bakal menikmati tawaran dari serendah RM1 setiap hari untuk jenama kegemaran anda semasa ‘Shocking Sale’. Dapatkan baucar Surprise Hour 50% diskaun dan hadiah apabila membeli produk terpilih. Pembelian melalui Shopee Mall hadir dengan pulangan percuma selama 15 hari, jaminan keaslian 100%, dan penghantaran percuma. Tertakluk kepada terma dan syarat. 

Untuk mengetahui promosi dan maklumat lanjut layari http://bit.ly/realmeshp.

Facebook : @realmemalaysia

#realmeMalaysia #Journeywithrealme #daretoleap