Transformasi Matxi Corp Menembusi Pasaran Malaysia Dan Antarabangsa | Tahniah Matxi Corp diatas sambutan ulangtahun ke 2 yang disambut dengan penuh gilang gemilang di Plenary Hall, Kuala Lumpur Convention Center baru-baru ini. Sambutan yang cukup meriah dengan kehadiran 2,000 pengedar dari 30 negara itu turut dihadiri oleh para perwakilan kepimpinan  antaranya Encik Kenny. Pengarah Matxi Corp Malaysia, Cik Jenny, Pengarah Matxi Corp USA, Encik Luck Kim, Pengarah Matxi Corp Korea serta Encik Matthew James Morris, Pengarah Pembangunan Perniagaan MIIC Holdings Sdn Bhd dan acara turut dimeriahkan dengan penyampian anugerah yang turut dimeriahkan dengan persembahan nyanyian dari penyanyi Thanh Ha, Bui Anh Tuan, Thu Minh dan Rynn Li.

Transformasi Matxi Corp Menembusi Pasaran Malaysia Dan Antarabangsa



Ucapan dari Ketua Eksekutif Operasi Matxi SG, Cik LE Thi Hong Nhung di layar yang cukup bersemangat buat semua yang hadir
Cik Jenny, Pengarah Matxi Corp USA

Encik Luck Kim, Pengarah Matxi Corp Korea

Di Majlis yang sama, Matxi Corp turut mengumumkan pelaburan strategik dari kumpulam Malaysia dan memperkenalkan transformasi Matxi S.G. ke Matxi Corp sebagai langkah ke pasaran antarabangsa, selepas kejayaan menembusi pasaran  Vietnam, Malaysia adalah pasaran ke 2 dan diikuti Korea dan Amerika Syarikat.

Matxi Corp (Vietnam) dahulunya dikenali sebagi Matxi S.G merupakan anak syarikat MIIC Holdings Sdn Bhd yang mengkhususkan diri dalam latihan perniagaan, pembangunan manusia, membantu individu dan perniagaan untuk menghasilkan jualan yang cemerlang dengan pelan dan hala tuju latihan dan alat sokongan yang paling profesional dan teratur. Syarikat ini telah mencapai banyak pencapaian yang luar biasa dana berbangga dengan sistem yang paling profesional dan berkuas di negara Vietnam dan banyak negara serta mempunyai lebih daripada 20,000 pengedar dan agen walau baru lebih dua tahun beroperasi. Nota : data diambil sehingga Julai 2019.

Transformasi Matxi Corp Menembusi Pasaran Malaysia Dan Antarabangsa
Sepertimana slogan "anda berhak memiliki kehidupan yang lebih baik" Matxi Corp berusaha membekalkan kehidupan yang lebih baik dan membawa lebih banyak nilai praktikal melalui produk dan perkhidmatan terbaik buat para pelanggan, komuniti, rakan kongsi dan juga para pelabur.

Selain latih dan pembangunan perniagaan, Matxi Corp  turut memberi tumpuan kepada bidang-bidang hartanah, perunctan bahagian kanak-kanak, pencetakan dan pembungkusan, syarikat penyelenggara acara, produk kesihatan dan pengeluaran kosmetik dan restoran.

Matxi Corp juga telah menubuhkan pusat penyelidikan dan pembangunan (R&D) bagi usaha mengkaji dan meningkatkan kualiti produk dismaping mengekalkan harga yan berpatutan  buat para pengguna.  Matxi Corp turut menandatangani kontrak strategik dengan pusat penyelidikan dan kilang pembuatan di Amerika Syarikat, Jerman, Korea Selatan termasuk di Malaysia untuk memindahkan teknologi, penyelidikan dan mengubahsuai pengurusan dan aliran operasi mengikut piawian yang paling ketat.


antara produk keluaran Maxti Corp


antara produk keluaran Maxti Corp

antara produk keluaran Maxti Corp

antara produk keluaran Maxti Corp

Matxi Corp merupakan pemilik Medino, kilang dengan pensijilan GMP yang terletak di Amata Industrial Park dengan keluasan lebih 7,000m² yang mengkhususkan diri dalam pembuatan makanan berfungsi, produk makanan serta kosmetik dengan kapasiti 1.5 juta produk sebulan.

Matxi Corp merupakan syarikat yang bertanggungjawab sepenuhnya kepada komuniti mereka dan merupakan pengasas progam "anda layak memiliki kehidupan yang lebih baik" dan pihak Matxi Corp mengurangkan 10% keuntungan bulanan bagi membantu meringankan kesulitan dan beban beribu-ribu isi rumah di Vietnam selain menjalankan Yayasan Amal Matxi dengan pelindungan sosial bagi kanak-kanak dan warga tua di Rumah Ah Nhien.



Misi Matxi Corp
Matxi Corp terus berusaha sebagai perintis dan peneraju inovasi untuk mencapai matlamt bagi menjadi kumpulan syarikat  yang terkuat di rantau ini dan menjangkau dunia dalam tempoh tahun 2019 sehingga ke tahun 2021


Matxi Malaysia Sdn Bhd (1340975-W)
Facebook : facebook.com/MatxiMalaysia
Instagram : @matxicorp

#MATXICorp #YouDeserveABetterLife