OSIM dengan bangganya memperkenalkan kerusi urut Dream Series serba baharu iaitu OSIM uDivine V.  Direka untuk generasi pengguna baharu yang bercita-cita tinggi dan mahu menikmati kehidupan dengan sepenuhnya dengan kaedah terbaharu uDivine V.  Ia dapat mencapai kesegaran yang lebih nyata menerusi teknologi mengurut terkini seperti teknologi V Hand™ dengan bebola penggelek 720º, Urutan 4-Tangan (4 Hands Massage), program-program urutan yang boleh dimuat turun serta stau suite program yang menawarkan pilihan urutan profesional atau manual yang dapat disesuaikan dengan kehendak pengguna, semuanya digabungkan dalam satu kerusi urut.


Untuk menandakan pelancaran Dream Series, OSIM berbesar hati memperkenalkan selebriti warga Singapura pertama juga punya berbilang bakat, JJ Lin sebagai duta global uDivine V yang sebelum ini disertai oleh Andy Lau, Sammi Cheng dan Lee Min Ho.  Sebagai selebriti antarabangsa dengan jualan album dan persembahan konsert yang memecahkan rekod, JJ Lin menjadi inspirasi kepada semua bahawa impian dapat menjadi kenyataan.  Ciri ini menjadi aspirasi yang paling sesuia untuk dDivine V dalam Dream Series.

"uDivine V direka khas untuk para individu era digital yang sentiasa sibuk untuk memberikan mereka kualiti kehidupan yang lebih baik dengan menghapuskan tekanan yang datang dari beban kerja yang bertambah, penggunaan peranti digital dan sebagainya yagn sebenarynya bukan hanya membebankan mata tetapi juga mencetuskan ketengangan otot terutamanya di kawasan bahu dan leher.  OSIM komited untuk membantu generasi baharu pengejar impian untuk memulihkan tubuh, minda dan jiwa mereka.  Dengan tubuh dan jiwa yang mendapat rehat yang secukupnya, seseorang itu dapat berusaha dan mencapai impian terbesar dalam hidup mereka" Cik Chia Sook Fun, Pengurus Besar OSIM Malaysia.

uDivine V : Mengubah Impian Menjadi Pemilik Realiti
Memiliki sebuah kerusi urut bukan lagi satu impian dengan OSIM uDivine V.  Ia menawarkan pada harga mampu mili yang menarik bagi para dewas muda bercita-cita tinggi yang mahu mendapatkan pemulihan sergera untuk kembali beraksi

Teknologi V Hand™ dengan bola Penggelek 720º
Penambahbaikan teknologi urut telah menghasilkan Teknologi V Hand dengan Bola Penggelek 720º yang mensimulasikan teknik dan pengerakan tangan pengurut yang mahir untuk kesan yagn realistik.  Bola Penggelek 720º berputar 360 dalam kedua-dua arah dan bergolek pda kontur tubuh dan mengurutkan setiap bahgian otot yang keletihan, meningkatkan kesegaran dan kepuasan para pengguna.

Teknologi urut 4 tangan
Bersama dengan teknologi V Hand dengan Bola Penggelek 720, OSIM uDivine V turut dibina dengan cara premium teknologi urut 4 tangan yagn mengabmil contoh ciri urutan 4 tangan secara segerak yang ditawarkan di spa mewah.  Ciri ini menyegarkan bahagian atas dan juga bahagian bawah tubuh untuk memberikan rasa nyaman dan tenang secara dalaman. Direka untuk tahap keselesaan, kesejahteraan dan pemulihan tubuh yang sepenuhnya.

Kerusi Urut Pintar Yang Meningkatkan Gaya Hidup Digital Anda

Memuat turun program urutan baharu secara kerap
Progam urut yang direka khusus untuk para penguna moden. Ciri Pengesan Bahu Auto Pintar memastikan urutan yang diperibadikan bredasarkan ketinggian dan berar individu.  Pengguna juga boleh menikmati pelbagai pilihan program urut baharu yang semakin bertambah untuk meningkatkan lagi pengalaman urutan dengan hanya memuat turun dan menyelaraskan program urut yang baharu pada kerusi mereka menerusi aplikasi OSIM uDivine V.
Sempena dengan pelancaran uDivine V, 4 prgam mengurut yang baharu disediakan untuk muat turun

(1) uDivine V Signataure : Signature V adalah urutan yagn memberikan kepuasan seluruh tubuh
(2) Sleep : Urutan lembut dari hujung kepala ke hujjung kaki untuk merehatkan tubuh & minda
(3) Energise : Urutan yang menyegarkan untuk memulihkan tubuh & minda
(4) Deep Tissue : Urutan yang memberangsangkan untuk melegakan tekanan pada tubuh

Pilihan Program Urutan Automatik yang direka oleh Sato Tsuyoshi
OSIM uDivine V turut menawarkan pilihan program urut profesional yang direka oleh Pakar Urut Kiropraktik Jepun, Sato Tsyuoshi,. Pengalama beliau selama bertahun-tahun dalam rawatan urut telah memberikannya pengetahuan tentang keperluan pengguna, dan pengetahuan untuk merekabentuk program urut gaya hidup yang berkesan yang tidak hanya menyasarkan titik kesakitan anda untuk menyampaikan urutan yang tepat tetapi juga urutan yang menyeronokkan.



Kelegaan Seluruh Tubuh Yang Disasarkan
(1) Tengkuk & Bahu
(2) Lumbar & Pinggul
(3) Pinggul & Paha

Program urut gaya hidup
(1) Sweet Dreams
(2) Strech
(3) Sports 
(4) Happy Hour 
(5) Beauty

KERUSI DENGAN KOMBINASI URUT TANPA HAD 
Kerusi ini menawarkan penjagaan dari kepala hingga ke kaki dengan rawatan mengurut yang lengkap alam intensiti urutan, teknik urut dan kedudukan roller yang berbeza, bagi menyediakan kombinasi urut tanpa had melalui tetapan urut manual. Urutan peribadi disediakan dengan sempurna, sandarkan penyandar uDivine V ke sudut yang selesa atau laraskan panel sisi dan pengarutkaki boleh ubah untuk menyesuaikan saiz fizikal badan yang berbeza dalam keluarga.


PENGURUT MATA ISTIMEWA UNTUK MELEGAKAN KELETIHAN MATA DIGITAL
Penggunaan peranti elektronik digital secara berlebihan sering menyebabkan ketegangan dan keletihan pada mata kita, dan masalah ini boleh dilegakan dengan pengurut mata yang berkesan dengan alat mengurut mata yang disediakan bersama uDivine V. Ini boleh dilakukan secara serentak ketika anda menikmati sesi urut seluruh tubuh dari kepala hingga ke kaki.

Di samping itu, uDivine V juga dilengkapi dengan ciri kehangatan yang menenangkan di bahagian belakang yang membantu melegakan otot dan sendi yang tegang.


CIRI NILAI TAMBAH YANG LAIN
Kualiti Bunyi Sebenar dengan sistem audio binaan dalam

Sisitem audio binaan dalam membolehkan penggunaan menikmati urutan yang disertai dengan muzik merdu. Anda boleh memilih lagu dari senarai main kegemaran aanda atau dari Perpustakaan Muzik OSIM yang direka khas untuk anda berehat sambil menikmati urut badan penuh oleh OSIM uDivine V.

Ciri Keselamatan Pintar
OSIM uDivine V dilengkapi dengan pengesan keselamatan pintar untuk mencegah objek yang menghalang semasa kerusi dibaringkan, bahagian yang bergerak seperti sandaran dan tempat duduk akan berhenti untuk memastikan keselamatn pengguna serta kanak-kanak atau haiwan peliharaan di dalam rumah.

Warna anda, personaliti tersendiri
Reka bentuk yag minimalis dan tersusun diserlahkan dengan krom moden yang digilap dan kulit warna berbentukl V, mewujudkan rasa moden yang mewakili generasi baru. udivineV disediakan dalam 5 warna, Biru, Kuning, Ungu, Tembaga dan Kelabu.

OSIM uDivine V melegakan tubuh dan minda untuk rehat yang lebih baik dan memberikan rasa segar dan bersemangat untuk mengatasi segala cabaran hidup.



Harga Promosi Prebiu pada RM10,888 hanya terhad kepada 200 unit pertama sahaja 
(harga asal: RM12,888).

**Pelan ansuran 36 bulan disediakan mulai RM303 sebulan.


Tentang OSIM Malaysia
OSIM ialah peneraju global dalam produk gaya hidup sihat berjenama. Dittubuhkan pada tahun 1980, OSIM merupakan sebuah syarikat pengurusan jenama dan pemasaran terkemuka dengan tumpuan kepada kesejahteraan pengguna.  Kumpulan ini didorogn oleh inovasi dan merupakan pemaju IP (harta intelek) OSIM menggunakan konsep peruncitan yagn inovatif dan sentaisa meningkatkan keupayaan penyelidikan dan pembangunannya untuk menghasilkan produk kesejahteraaan yagn paling berjaya dengan reka bentuk, teknologi dan kualiti yang unggul.  Sebagai pemaju IP, OSIM mengawal jenama, reka bentuk, teknology dan konsep.

Sebagai jenama Asia Nombor 1 dalam produk gaya hidup sihat, OSIM mengendalikan jualan yagn luas dengan lebih daripada 407 cawangan di lebih daripada 84 bandar di 19 megara do Asia, Oceania, Timur Tengah, Eropah dan Amerika Utara.

Untuk mengetahui lebih lanjut, layari www.OSIM.com