Alhamdulillah...terima kasih Allah SWT atas kurniaanMu, diri ini masih dipanjangkan usia untuk menyambut hari jadi ku yang ke 42 disamping keluarga tercinta..(walau tak de celebration pun...sebab kek yang ditempah lewat pastu dengan kesibukan nak prepare menghantar Ayong balik ke kolej dan banyak hal lain yang perlu diselesaikan.




Walau tanpa celebration, rasa sungguh seronok sebab kali ni hari lahir ku jatuh pada 5 Syawal pulak tu...hebat sungguh kan.  

Yang tak tahan tu demam masih belum reda betul2 dengan sore throat dan sakit belakang (angin ler tu) dan yang paling tension ni ialah gatal tekakkk! geram sungguh!  

Apa2 kesian kat anakku Miya yang masih tak kebah demam dia sejak dari kampung lagi.  Aduhhh klinik pun tak bukak lagi jadi nak tak nak terpaksa la dia makan ubat tanpa berjumpa doktor..Entah2 Miya bolej jadi kurus kot..hihihi.semoga Miya cepat sembuh sebab esok sekolah dah mula buka tapi D'Hubby masih bercuti lagi ..elok la tu utk kemas rumah!

Buat kekawan yang mengucapkan selamat kat wall FB ku..terima kasih bebanyak diatas ucapan kalian dan semoga kita semua beroleh kebahagian, dimurahkan rezeki  sentiasa.  AMIN.  Jom tido