Selamat Tinggal Ramadan..Melangkah ke Syawal 1436H

by - July 17, 2015

Selamat Tinggal Ramadan..Melangkah ke Syawal 1436H | Dalam dok mengemas baju dalam almari...sempat pulak menyelak buku simpanan kad2 raya dan kad2 lain la selain kad undangan kawin teman2..kad valentine (masa zaman jahiliah tu..kiki) dan bila menyelak sekeping demi sekeping harus saja terkenang kan...hahaha. Agak2nyer la kan apa khabar orang kat sana..entah hidup..entah sihat..entah bahagia..entah macam2 entah kan tp yang pasti I am happy dan bersyukur dengan apa yang ada and life must go on!

Melayan kenangan sat!..hahha
Selamat Tinggal Ramadan..Melangkah ke Syawal 1436H
Antara kad yang masih dalam simpanan, antara yang special dan istimewa kad yang dilukis dari foto SSL hasil lukisan d'huby, serius sweet kan.

sob..sob sedih meninggalkan Ramadan kali ni berbeza sekali..mana taknya kali ni Ramadan terasa sungguh singkat rasa macam tak cukup nak beramah mesra dengan Ramadan. Semoga diketemukan lagi dengan Ramadan di tahun depan Insya Allah ;)

Selamat Tinggal Ramadan..Melangkah ke Syawal 1436H

SALAM AIDIL FITRI DARI SSL BUAT SEMUA UMAT ISLAM SELURUH DUNIA..

You May Also Like

0 Comments

Terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! Kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah. Komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!