Drama KL Gangster Underworld Season 2 Tonton Ep 1 Hingga Ep 8 (Akhir) | Sebagai peminat Beto Kusyairy, Zahiril Adzim, Azhan Rani, Nabila Huda dan ramai lagi, drama ini tak boleh dilepaskan untuk ditonton. Drama KL Gangster Underworld Season 2 telah mula ditayangkan sejak 10 Disember pada setiap Khamis dan Jumaat.

Drama KL Gangster Underworld Season 2 Tonton Ep 1 Hingga Ep 6 (Akhir)

Siri drama ini diarahkan oleh Khairul Azri dan Faisal Ishak dibawah produksi Skop Productions Sdn Bhd dengan 6 episod membariskan pelakon yang cukup hebat. Skripnya ditulis oleh Nazri M Annuar dan Cristina Tan Lay Ai. Tonton kesemua episod dengan melayari laman wetv.vip atau memuat turun aplikasi platform ini dari Apple Store untuk pengguna iOS serta Google Play Store untuk pengguna Android. 


Drama KL Gangster Underworld Season 2 Tonton Ep 1 Hingga Ep 8 (Akhir)


Barisan Pelakon Dan Watak

Beto Kusyairy (Shah), Zahiril Adzim (Adi), Nam Ron (Mat Nor), Azhan Rani  (Tauke), Ezzaty Abdullah (Elina), Nabila Huda (Shameen), Amerul Affendi (Belut), Dynas Mokhtar (Madam Wong), Daniella Sya (Sherrina), Jasmin Suraya (Mimi), Amir Nafis (Bad), Jasmine Kaar (Suri), Hasnul Rahmat (Zan), Azri Sabri (Lan), Keith Foo (Tony M), Aloy Paradoks (Wanchai)


Sinopsis KL Gangster Underworld Season 2

Setelah setahun kematian Ayah Zan, Shah kini mengetuai gangster Kampung Baru. Madam Wong, ketua geng Bangsar merasakan sesuatu yang buruk akan tiba di KL.

Tidak lama kemudian, Kuala Lumpur dikejutkan dengan siri pengeboman. Hasil siasatan Shameen, pengeboman itu berkait rapat dengan dalang yang mahu memusnahkan geng KL Underworld.

Elina  mahu meninggalkan KL kerana bimbang akan keselamatan anak perempuannya tetapi Shah menyekat dan berjanji akan melindungi mereka. Shah dan sekutunya menghadapi ancaman yang semakin besar dari luar.

Drama KL Gangster Underworld Season 2 Tonton Ep 1 Hingga Ep 6 (Akhir)


Drama KL Gangster Underworld Season 2 Tonton Ep 1 Hingga Ep 8 (Akhir)

KL Gangster Underworld Season 2 - Ep 1 ➣ Episod 1

KL Gangster Underworld Season 2 - Ep 2 ➣ Episod 2

KL Gangster Underworld Season 2 - Ep 3 ➣ Episod 3

KL Gangster Underworld Season 2 - Ep 4 ➣ Episod 4

KL Gangster Underworld Season 2 - Ep 5 ➣ Episod 5

KL Gangster Underworld Season 2 - Ep 6 ➣ Episod 6  

KL Gangster Underworld Season 2 - Ep 7 ➣ Episod 7

KL Gangster Underworld Season 2 - Ep 8 ➣ Episod  8

Tak mungkin Shah mati...pasti ada sambungan atau episod seterusnya yang akan dikemaskini.


Nota : 

  • Selain di WeTV anda boleh menonton Drama KL Gangser Underworld Sesaon 2 di  iflix ➣ https://www.iflix.com/title/show/20014
  • Sekiranya terdapat masalah dengan pautan wetv.vip, anda boleh memuat turun aplikas wev.vip di Apple Store untuk pengguna iOS serta Google Play Store untuk pengguna Android. 



Artikel berkaitan: