Lulu World Food '22 Season 1 Tawar Voucher Diskaun RM25 | Lulu Hypermarket sedang mengadakan Festival Makanan Sedunia  dengan terdapat lebih daripada 200 produk diberikan diskaun di semua cawangan Lulu di Malaysia.


Lulu World Food '22 Season 1 Tawar Voucher Diskaun RM25 ini yang berlangsung dari 24 Febuari sehingga 9 Mac 2022 ini menawarkan pelbagai tawaran dan promosi menarik sepanjang festival ini berlangsung terutama di bahagian barangan runcit, barangan segar, roti dan juga di bahagian lain


Festival Makanan Sedunia anjuran Lulu ini berlangsung di semua cawagan Lulu Hypermarket iaitu Lulu Hypermarket Kuala Lumpur (Capsquare), Lulu 1Shamelin Mall, Lulu Setia City Mall, Lulu Grocer Amarin Mall. 

Lulu World Food '22 Season 1 Tawar Voucher Diskaun RM25

Antara aktiviti sepanjang Lulu World Food'22 ni adalah Cake Baking Demo dengan Chef Elgin yang boleh anda tonton sehingga 9 Mac di cawangan Lulu seperti berikut


  • 3 Mac (11 pagi - 1 petang) Lulu CapSquare
  • 4 Mac (11 pagi - 1 petang) Lulu 1Shamelin Mall
  • 8 Mac (11 pagi - 1 petang) Lulu Setiacity Mall
  • 9 Mac (11 pagi - 1 petang) Lulu Amerin Mall


Sebelum tu nak bagi ingatkan supaya jangan lupa untuk dapatkan voucher potongan harga RM25 bagi setiap pembelian minima RM50 di bahagian pasaraya dan voucher potongan harga ini boleh digunakan untuk anda membeli belah di bahagian departmental store.




Sekiranya anda membeli barangan di departmental store bernilai RM100, bolehlah guna voucher dan anda cuma membayar RM75 sahaja. Menarik kan.


Bahagian Barangan Runcit Dan Keperluan Dapur



Kalau ke Lulu ni memang wajib saya singgah ke bahagian Bakery untuk beli mushroom chicken pie, roti dan tidak ketinggalan kena beli muffin sebab ianya pun kesukaan anak-anak untuk tea time.


Frozen food memang kena ada stok kat rumah seperti nugget, daging burger, popcorn chicken pun ada dengan pelbagai jenama untuk pilihan


Buat penggemar kurma dan pelbagai jenis kekacang memang kena singgah sini dan kat sini saya akan beli Kurma Ajwa buat stok memandangkan bulan Ramadan akan tiba tak lama lagi kan.



Dah penat shopping, anda boleh nikmati makanan panas untuk menghilangkan rasa lapar dan dahaga dengan pelbagai sajian makanan yang ditawarkan dengan potongan harga yang menarik.


Bahagian Departmental Store

Bila dah shopping kat bahagian barangan runcit tu, anda boleh la shopping barangan di departmental store yang menawarkan pelbagai harga menarik di bahagian kelengkapan diri dari lelaki, perempuan dan kanak-kanak.

i



Lulu Celebrate

Tawaran harga menarik pun berlangsung di Lulu Celebrate dan anda boleh gunakan voucher RM25 di sini.



Jadi, peminat pakaian tradisional India seperti saree, baju punjabi, churidar dan banyak lagi jangan lupa singgah sini dan ada pakar kain kat sini yang boleh membantu

Bahagian Barangan Elektrik Dan Elektronik

Digital Fiesta sedang berlangsung dari 24 Februari hingga 9 Mac dan terdapat pelbagai tawaran menarik di bahagian Elektronik, Elektrik, IT dan Mobile dengan potongan harga yang cukup menarik payah untuk anda tutup mata.



Antara yang menarik untuk dapur anda pastinya peti sejuk Sharp 280L berharga RM1199, Sharp Micro oven RM219, Philip Digital Airfryer RM529, Peti sejuk Sharp RM1199, Periuk nasi Morgan 1.8L RM79, Mixer Grinder Panasonic RM439


Untuk ruangan keluarga tawaran menarik untuk TV Samsung RM3888 dan untuk kegunaan keluarga Desktop ASUS All-in-One RM2199, Printer All in 1 Epson RM649 pastinya sangat berbaloi memandangkan masih ramai yang WFH dan anak-anak pun PDPR kan




Kalau ada sesiapa yang berminat untuk beli laptop, komputer, handphone dan tablett untuk anak-anak, memang wajar anda kesini. 

Memang cukup menarik harga tab Lenovo dijual pada harga RM579, Huwei Mate ipad 10" RM899. Memang berbaloi.


Jom ke Lulu Hypermarket yang terdekat dengan anda hari ni!


Tawaran voucher potongan harga RM25 ini anda boleh dapatkan di kaunter dan voucher ini akan diberikan pada tempoh yang terhad iaitu dari 22 Febuari sehingga 20 mac 2022.


Kalau anda tak punya masa, boleh beli saja barangan di LuLu Hypermarket dengan melayari  https://www.luluhypermarket.com


Untuk maklumat tentang promosi lain anda boleh layari https://www.facebook.com/LuLuCapsquareKL