Ada tak diantara kita mempunyai masalah kulit di sekitar kawasan intim tu lebih gelap berbanding kulit badan yang lain? Mesti risau kan..mesti malu kan? mesti dah mencuba pelbagai cara tapi masih tak menemui jalan penyelesaian? Bukan awak sorang jer bermasalah dik non, ramai waanita lain alaminya. 

Review Produk Pencuci Feminin Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White
Tahu tak faktor-faktor yang menyumbangkan kepada perubahan warna yang menyebabkan kegelapan di bahagian intim antaranya faktor usia, ketidakseimbangan hormon, penambahan berat badan, pemakaian baju yang ketat dan kebiasaan bercukur. Jangan risau kini dengan adanya Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White yang akan membantu kita mengurangkan masalah kulit gelap di area Miss V kita tu dan semestinya dapat melonjakkan tahap keyakinan diri kita.

Review Produk Pencuci Feminin Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White
Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White  mengandungi 3 ekstrak pemutih semulajadi iaitu licorice, bengkoang dan susu  yang membantu meringankan dan mencerahkan tona warna kulit 
  • Licorice dah berabad lamanya digunakan bukan saja oleh masyarakat Asia tetapi Yunani dan Mesir kerana keberkesananya untuk menjadikan tona kulit lebih  cerah.  
  • Bengkoang dapat membantu pemeperlahankan proses penuaan dan memberikan kulit yang lebih sihat, cerah dan bersinar dengan kandungan vitamain B1 dan C.  
  • Susu pulak sangat bermanfaat untuk mengurangkan perubahan warna, memperbaiki tona kulit yang tidak sekata dan mencerahkan.
Selain daripada kayu rapet dan ekstrak manjakani sebagai ramuan tradisional Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White juga menggandakan kuantitinya untuk memberikan faedah yang lebih besar.  Kayu Rapet dan ekstrak manjakani merupakan bahan semulajadi yang dapt membantu mengetatkan kawasan feminin dan ini dapat memberikan keyakinan yang tinggi kepada wanita moden serta memberikan perkahwinan yang lebih mesra.  Ia juga bebas alergen dengan wangian yang sederhana.  Ia juga memberiakn keselesaan bagi pengguna yang berkulit sensitif dan memberikan kesegaran sepanjang hari. Bagi pengguna beragama Islam, jangan risau sebab produk ini adalah halal.

Apabila ramuan-ramuan ini dibentuk menjadi 1, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White dapat membantu mengurangkan kegelapan kulit dengan cara mengurangkan pembentukan melamin dan seterusnya dapat memmbantu pertumbuhan semula kulit dan lebih terbaik ia mengetaktkan kawasan feminin dan mengawal kandungan pH disekitarnya.

Kejap! Pastikan kita memilih pencuci pencuci feminin dalam lingkungan tahap pH 3.5 sehingga pH 4.5 dan produk Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White  ini mengandungi tahap pH3.5 iaitu lingkungan yang normal bagi memastikan kawasan feminin dalam keadan yang selesa.  Kandungan bahan antiseptik semulajadi bagi mengelakkkan bakeria jahat, bau yang kurang menyenangkan dan kegatalan.

Review Produk Pencuci Feminin Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White

Memang suka sangat dengan pembungkusan ala klasik Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White yang diilhamkan mengikut bentuk badan wanita dan terdapat penambahbaikan dengan tekstur yang leih lembut dan pekat.  Produk ini didatangkan dengan 2 saiz berbeza iaitu 90ml berharga RM9.20 dan 200ml berharga RM15.50. Memang harga mampu milik kan dan rangkaian produk SUMBER AYU  ini boleh didapati di semua pasaraya besar, para raya dan juga farmasi.


Facebook : https://www.facebook.com/SumberAyuMY/



Mengenai Wipro UNZA
Sejak tahun 1980 WPRO UNZA telah berjaya membina portfolio yang luas sebagai jenama penjagaan diri dan produk isi rumah di pasaran Asia Tenggara, China dan kawasan lain

Antara jenama terkemuka daripada 24 jenama keluaran WIPRO UNZA adalah ENCHANTEUR, SAFI, EVERSOFT, DASHING, CARRIED, ROMANO dan AIKEN.

Kebanyakan produk WIPRO UNZA kini berdiri teguh setanding jenama hebat yang lain sebagai peneraju pasaran disebabkan jenama yang terhasil direka khusus dan diciptakan untuk pengguna Asia