Fisherman's Friend Blackcurrant Kini Di Malaysia | Pasti ramai yang teruja bila tahu Fisherman's Friend Blackcurrant dah ada dalam pasaran Malaysia. Perisa anggur hitam yang menyegarkan kini ada terdapat pada lozeng baharu Fisherman's Friend Blackcurrant yang menggabungkang perisa mentol yang menjadi lambang keunggulan Fisherman's Friend dengan sentuhan kesegaran buah anggur hitam, lozeng terbaru ni pasti mendapat sambutan hebat kan.

Fisherman's Friend Blackcurrant Kini Di Malaysia


Lozeng Fisherman's Friend digemari oleh rakyat Malaysia dan terkenal kerana keupayaannya memberikan kesan kelegaan dan kesegaran nafas.  Setiap pek lozeng Fisherman's Friend membawa ciri inovatif "Zip & Lock" (penutup zip), untuk memastikan setiap lozeng segar hingga yang terakhir! Payahkan kalau dulu kita makan lozeng ni, pastu kena cari getah utk ikat plastik supaya lozeng yang tak di makan habis tu tak masuk angin.

Siapa tak kenal Fisherman's Friend yang telah memperkenalkan pelbagai produk untuk disesuaikan dengan keperluan pengguna, termasuk lozeng tanpa gula.  Tambahan terbaharu ini juga tidak mengandungi gula dan merupakan alternatif yang selsuai untuk mereka yagn mahukan pilihan produk tanpa gula.

Fisherman's Friend Blackcurrant Kini Di Malaysia

"Sebagai jenama yang terkenal dan mempunyai kedudukan global yang kukuh, kami komited untuk menawarkan produk yang segar dan menarik kepada pengguna.  Dengan tambahan lozeng terbaharu kami, pelanggan boleh menikmati manisan rasa buah-buahan yang segar dna juga mendapat kelegaan segera daripada kerengsaan tekak dan batuk.  Sesungguhnya anggur hitam digemari oleh rakyat Malaysia, dan itulah sebabnya produk ini cepat menjadi kegemaran ramai"
Mohan Alagappar, Pengurus Besar GBA Corporation Sdn Bhd

Keluaran lozeng Fisherman;' Friend yang melebihi lima bilion setiap tahun di seluruh dunia dengnan sentuhan kesegaran lozeng anggur hitam baharu masih didambakan sama seperti lozeng Original Fisherman;s Friend yang pertama dicipta di England pada 1865.

Terdapat 10 jenis lozeng mentol berperisa dari Fisherman;' Friend ni. Siapa pernah rasa kesemuanya? 

Fisherman;' Friend Blackcurrant
Fisherman;' Friendsweet Liquorice
Fisherman;' Friend Cherry
Fisherman;' Friend Lemon
Fisherman;' Friend Liquiorice
Fisherman;' Friend Mint
Fisherman;' Friend Original Extra Strong
Fisherman;' Friend Original Sugar Free
Fisherman;' Friend Spearmint
Fisherman;' Friend Aniseed

Lozeng Fisherman's Friend Blackcurrant boleh didapati di semua pasaraya hiper, pasar raya, kedai serbaneka, kios stesen minyak dan kedai farmasi di seluruh Malaysia pada harga RM4.20 untuk pek 25g.

Apa yang penting dan tanpa keraguan semua produk Fisherman's Friend disahkan HALAL.