Realme Kini Di Malaysia Dengan Kamera 48MP Di Lazada 10.10  | realme, jenama telefon pintar yang sangat komited dalam menawarkan prestasi berkuasa bagi setiap model yang dibangunkan selain berani menawarkan reka bentuk bergaya, perkhidmatan yang tulus dan penerokaan berterusan bagi inovasi telefon pintar dan yang paling mengujakan harganya yang sangat mampu milik.

Pastinya kaki gamers Mobile Legend mahupun PuBG pasti akan berpuas hati dengan keupayaan kedua-dua siri realme ini! tak perlu terseksa dengan masalah bateri yang cepat habis sebab kadar pengecasnnya 43% lebih laju berbanding jenama lain. Malahan ciri-ciri lain pun cukup mengagumkan antaranya kamera quad dengan masing-masing dilengkapi dengan Qualcomm Snapdragon 665 dan 712.

Realme 5 Series Kini Di Malaysia Dengan Kamera 48MP Di Lazada 10.10 
Majlis pelancaran yang bertempat di Ex8 Event Venue & Space turut dihadiri oleh Hunter Wang, CEO Realme Malaysia, Tiffany Teh, Pengurus Jenama Realme Malaysia, KC Har Pengurus Produk Realme Malaysia dan Yoo Seung Hoon, Timbalan Presiden Lazada Malaysia.
"Ribuan terima kasih buat semua peminat realme di Malaysia kerana kami tidak dapat berada di tahap ini tanpa sokongan dan semangat yang berterusan.  Hari ini kami meneruskan semangat 'Dare to Leap' dengan membawa revolusi pasaran  bahararu iaitu dua telefon pinar yang akan menjadi penanda aras dalam segmen harga pertengahan di Malaysia.  Kami juga bangga kerana semakin ramai rakyat Malaysia mempunya akses kepada teknologi yang dibawa realme. Hal ini turut menyakinkan kami untuk membawa masuk model realme 5 dan 5 Pro ke Malaysia" Tiffany TEh, Pengurus Jenama realme Malaysia
Jenama realme yang ditubuhkan secara rasmi pada 4 Mei 2018 oleh pengasasnya Sky Li bersama sekumpulan anak muda yang berpengalaman kini telah berkembang secara global ke lebih 20 buah negara seperti China, India, Asia Tenggara, Eropah, Rusia, Pakistan, Afrika dan Mesir.

Terbaharu, jenama realme telah diangkat sebagai salah satu jenama Global TOP 10 Smartphones bagi suku kedua (Q2) tahun 2019 dengan pengguna berdaftar mencapai 10 juta dalam tempoh hanya setahun.
Realme 5 Series Kini Di Malaysia Dengan Kamera 48MP Di Lazada 10.10 

realme 5 - quad Camera PowerHero

Model realme5 dilengkap dengan Snapdragon 665 AIE iaitu enjin Qualcomm AIE generasi ke-3 berdasarkan cip pemprosesan 11nm octa-core yang beroperassi pada kelajuan jam 2.0 GHZ seiring dengan prestasi permainan yang dipertingkatkan realme 5 memberi ruang pandangan lebih luas, pengalaman permainan yang lebih hebat dengan gandingan audio dan video berkualiti tinggi.

Warna : Crystal Blue dan Crystal Purple
Paparan : 6.5 inci Full HD+

Reka bentuk realme 5 telah dipertingkatkan dengan diamond-cut dan sentuhan hologram memberikan ilusi tekstur 3 dimensi. realme 5 juga memberi pengalaman imej baru dengan kamera Quad AI-119° sudut ultra-lebar 98M), kamera utama  (12MP), lensa potret (22MP) dan lensa ultra makro (2M) AI kamera hadapan (13M)). Dengan bateri 5000 mAh besar untuk menikmati pengalaman hiburan yang lebih panjang, realme 5 menjalankan sisterm operasi ColorOS 6.0 berdasarkan Android 9.0 Pie

Realme 5 Series Kini Di Malaysia Dengan Kamera 48MP Di Lazada 10.10 


Versi
Warna
Harga
Tarikh Jualan
3GB RAM + 64GB ROM
Crystal Blue
Cyrstal Purple
RM599
·     Jualan bermula 17 Oct 2019
·     Jualan ekslusif online di Lazada
4GB RAM +128GB ROM
Crystal Blue
Cyrstal Purple
RM799


Realme 5 Series Kini Di Malaysia Dengan Kamera 48MP Di Lazada 10.10 
Realme 5 Series Kini Di Malaysia Dengan Kamera 48MP Di Lazada 10.10 

realme 5 Pro - Quad Camera SpeedMaster
dikuasakan oleh Snapdragon 712 AIE dengan CPU berkelajuan 2.3GHz yang juga dikenali sebagai enjin AI generasi ke-3 yang membantu mempercepat pengkomputeran AI bersama GPU Qualcomm Andreno 61.  

Warna : Crystal Green dan Sparking Blue
Paparan : 6.3 inci FHD+ dewdrop

Versi
Warna
Harga
Tarikh Jualan
8GB RAM +128GB ROM
Crystal Green
Sparkling Blue
RM1099
·     Jualan bermula 10 Oct 2019
·     Jualan ekslusif online di Lazada

realm pro 5 dilengkapi dengan 119° lensa sudut ultra-lebar (8MP), 49MP, kamera utama Sony IMX 586, lensa potret (2MP dan lensa ultra makro (2MP) dengan kamera hadapan Sony IMX471 AI 16MP sekaligus memberi pengalaman imej yang tidak dapat ditandingi dalam segmen ini. Warna bhologram nanometer dengan tekstur visual berlapis pada penutup belakangnya dan dilengkapi dengan set 20W VOOC Flash Charge 3.0.

Realme 5 Series Kini Di Malaysia Dengan Kamera 48MP Di Lazada 10.10  
Kedua telefon pintara siri realme ini akan dijual secara ekslusif di platform Lazada buat pertama kalinya dan sebarang maklumat lanjut berkenaan jualan online, bolehlah layari : http://bit.ly/realme5remind

Bagi yang berminat untuk mendapatkan realme 5 Pro, pesanan boleh dibaut bermula hari ini sehingga 11 Oktober 2019 dan untuk mengetahui lokasi kedai realme berhampiran boleh dapatkan di https://realmemalaysia.ucraft.net/

#realKUAT
#QuadCameraSpeedMaster
#MYrealme5Series
#realmeMalaysia