Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 Program Percuma RichWorks Bantu Usahawan Terkesan Pandemik | Pandemik Covid-19 yang melanda seluruh dunia termasuk Malaysia sejak 2020, cukup memberi impak yang hebat kepada semua orang dalam menjalani kehidupan seharian, gaya hidup serta pelbagai aktiviti sosial turut terjejas dan terbatas.

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dikenakan sejak tahun 2020 termasuk penutupan sempadan, menambahkan lagi kesan yang membimbangkan kepada sektor ekonomi dengan banyak perniagaan yang terjejas malah ada yang gulung tikar.

Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 Program Percuma RichWorks Bantu Usahawan Terkesan Pandemik

Menurut Timbalan Naib Presiden Kanan RichWorks International Sdn Bhd, Radz Mohd, pihak RichWorks sangat memahami keadaan dan kesukaran yang dialami apatah lagi ramai usahawan yang menghubungi pihak RichWorks di media sosial bagi mendapatkan panduan dan bantuan bagi perniagaan mereka. Meskipun banyak perniagaan ditutup, namun masih ada yang mampu bertahan malahan ada yang mengalami perkembangan luar biasa ketika pandemik ini

“Sebab itu, Mentor Usahawan dan Pakar Pemasaran No 1 Asia, Datuk Wira Dr Azizan Osman nak adakan buat pertama kali program khas - Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 - Solusi Bisnes & Pemasaran Digital bagi mendorong kebangkitan usahawan ketika tempoh sukar ini,” ujar beliau.

Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 Program Percuma RichWorks Bantu Usahawan Terkesan Pandemik

Umum cukup mengenali Pengasas Richworks International Datuk Dr Azizan Osman, Mentor Usahawan dan Pakar Pemasaran No 1 Asia, yang turut terpanggil untuk membantu, malahan seringkali membuat program secara percuma bagi membantu usahawan yang terkesan akibat pandemik. Program-program beliau yang dihadiri ramai usahawan turut mendapat sambutan luarbiasa dari bakal usahawan yang terdiri dari surirumah serta pelajar yang berminat untuk menceburi bidang perniagaan.

Atas permintaan dan sambutan luar biasa dari orang ramai, buat pertama kalinya dalam sejarah RichWorks akan menampilkan program khas - Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 - Solusi Bisnes & Pemasaran Digital yang akan berlangsung pada 27 hingga 29 Ogos ini.

Program Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 ini akan membimbing usahawan yang komited keluar dari kemelut keresahan kepada jana kewangan berganda dalam melengkapkan usahawan dan bakal usahawan ke arah THE NEXT DIGITALpreneur dalam Era Digital 4.0 di Malaysia.

Daftar awal dan jadi10,000 peserta terawal daftar program bernilai RM3,666 yang ditaja secara PERCUMA dengan pembelajaran secara Virtual Online sepanjang pandemik dan PKP.


Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 Program Percuma RichWorks Bantu Usahawan Terkesan Pandemik

Apa yang akan dipelajari dari Program Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 - Solusi Bisnes & Pemasaran Digital 

Transformasi ke arah bisnes secara digital telah menjadi semakin meluas dan penjualan serta pembelian atas talian telah menjadi sebahagian dari kehidupan kita dalam era pandemik.  Oleh itu Richworks nak bantu ramai orang, peniaga yang buat bisnes dari rumah 2021 serta usahawan RichWorks dengan memberi pengetahuan dan bangkit kembali bersama RichWorks. 

Peserta kempen bangkit RichWorks ini akan diajar menerusi beberapa modul dan intipati berbeza termasuk menekankan kepada isu semasa dalam dunia perniagaan dalam suasana pandemik antaranya:

1. Memahami kenapa digital adalah lubuk emas peniaga dan usahawan era pandemik

2. Langkah dan persediaan lengkap peniaga sebelum beralih ke arah digital

3. Pelajari strategi digital yang boleh buat duit sekarang

4. Kenal pasti strategi digital paling sesuai untuk jenis dan tahap perniagaan anda

5. Mengenali platform digital yang paling sesuai untuk membantu kelangsungan bisnes sekarang

6. Case Study dari bisnes, peniaga dan usahawan yang berjaya ubah cara berniaga dari norma lama ke arah digital

Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 Program Percuma RichWorks Bantu Usahawan Terkesan Pandemik

RichWorks Anjur Program Percuma Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 Bantu Usahawan Terkesan Pandemik


“Saya nak bimbing anda menjadi DIGITAL-PRENEUR untuk BANGKIT dan kuasai bisnes online dan pemasaran digital.”

– Datuk Wira Dr. Azizan Osman –



"Ketika era pandemik, terdapat dua kumpulan usahawan iaitu mereka yang tidak nampak jalan menyebabkan sesetengah hanya mengeluh dan menyalahkan orang lain atau seorang yang berusaha mencari jalan penyelesaian.

“Pilihan sebenarnya ada di tangan kita sendiri untuk bertindak perbaiki bisnes dan mahu mendapatkan hasil yang mana. Seperti kata Datuk Wira Dr Azizan Osman, jangan anggap negara kita akan pulih (pandemik) dalam masa terdekat.

“Pandemik ini masalah satu dunia dan kita jangan hanya tunggu dan terperangkap dengan fikir bahawa semua akan kembali normal seperti dulu. Buatlah persediaan sekarang, hari ini untuk masa depan diri, keluarga malah negara kita,” jelasnya lagi.

Sehubungan itu, Radz menyeru usahawan-usahawan malah anggota masyarakat untuk hadir ke program Bangkit yang mana ilmu dan panduan penting dikongsikan oleh Datuk Wira Dr Azizan Osman sudah pun berjaya bantu ramai usahawan dengan lebih 700,000 orang telah dibimbing sejak bermula pandemik hingga kini.

“Ketika krisis ini, usahawan perlu tahu dan mengadaptasi norma baharu untuk mengikuti perubahan sikap yang berlaku disebabkan Covid-19 contohnya ramai orang mula membeli secara online, penggunaan platform e-dagang, bekerja dari rumah dan lain-lain,” jelasnya.

Untuk keterangan lanjut, layari richworks.com/bangkit sekarang.

RichWorks Anjur Program Percuma Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 Bantu Usahawan Terkesan Pandemik


Untuk sertai kempen Daftar PERCUMA Program Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 pada 27 Ogos hingga 29 Ogos 

Tentang RichWorks International

Syarikat penganjur acara dan seminar terbesar di Malaysia dalam bidang pembangunan keusahawanan dan pemasaran. Sejak 2008, RichWorks telah melatih lebih dari 10,000 syarikat menerusi Mentor Usahawan dan Pakar Pemasaran No 1 Asia, Datuk Wira Dr. Azizan Osman dan menarik lebih daripada 1,100,000 peserta dalam lebih 1,500 acara dan seminar live dan dalam talian (virtual online). Dengan rekod prestasi terbukti, strategi perniagaan dan program mentoring, RichWorks berjaya membantu membina beribu-ribu usahawan dan jutawan yang berjaya dalam tempoh 6-24 bulan. 

Visi RichWorks adalah menjadi 'Netflix' Pendidikan Usahawan dengan 100 juta pelanggan menjelang 2025 dengan akses mudah ke kandungan berorientasikan results dan penyelesaian yang dipercayai di platform dalam talian - RichWorks.com untuk Inspire, Educate & Add Value kepada komuniti di seluruh dunia.


Tentang Datuk Wira Dr Azizan Osman

Accredited Business, Marketing & Leadership Coach, Mentor & Strategist, Serial Entrepreneur & Best-Selling Author Azizan, seorang World Class Business Educator dan Asia's No.1 Business, Marketing & Leadership Coach terkenal dengan keupayaan uniknya untuk membimbing anak muridnya sehingga mendapat peningkatan luar biasa dalam perniagaan dan beribu-ribu pemilik perniagaan dan usahawan telah berjaya menerusi strategi dan metodologi kejayaannya yang telah terbukti untuk meningkatkan pertumbuhan perniagaan mereka dari sifar hingga mencecah jualan berjuta-juta ringgit.


Untuk keterangan lanjut anda boleh hubungi pihak RichWorks 

Richworks International Sdn Bhd

RichQ, No.77 Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13, Tadisma Business Park, 40100 Shah Alam, Selangor

Laman web: www.richworks.com

Tel: 1-300-88-2424

Email : info@richworks.com