Tisu CARINA We Care We Love, Produk Buatan Malaysia Berkualiti | Tisu, antara barangan wajib dirumah dan memang jadi kemestian untuk pastikan di rumah ada stok pelbagai jenis tisu untuk pelbagai keperluan semua orang. 


Penggunaan tisu ni perlu bagi kegunaan di dapur,  di bilik, di meja makan, di dalam kereta bahkan wajib ada dalam  beg tangan atau dompet. Nampak tak betapa penting dan perlunya tisu pada setiap hari kita dan pada kebanyakan kegiatan seharian kita.


Tisu CARINA We Care We Love, Produk Buatan Malaysia Yang Berkualiti



TISU CARINA PILIHAN TERBAIK

Memang banyak jenama dan pengeluar tisu yang berada dipasaran dan telah bermacam jenama saya gunakan tapi kini tisu Carina menjadi pilihan saya buat keluarga. Hanya satu jenama untuk untuk pelbagai kegunaan buat kami seisi keluarga.


Menariknya tisu yang dihasilkan Carina hanya menggunakan 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli kerana Carina ingin memberikan keselesaan kepada orang ramai disamping mengekalkan standard kualiti produk.


Saya pasti jenama Carina ini akan menjadi pilihan terbaik walau anda mempunyai kulit sensitif.  Ini kerana produk yang dihasilkan oleh Carina tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula, justeru menjadikannya lembut pada kulit dan tahan lasak.


Seperti yang saya katakan awal, satu jenama untuk pelbagai kegunaan dan keperluan kerana tisu Carina didatangkan dalam pelbagai saiz, daripada pembungkusan yang kecil sehingga yang lebih besar, menjadikannya sesuai untuk digunakan oleh individu mahupun seisi keluarga. 


Pembungkusan sederhana Carina Handkerchief Tissue menjadikannya ideal dan sesuai untuk kegunaan harian. Sementara itu, Carina Wallet Tissue dengan pembungkusan yang mengikut trend masa kini, juga membolehkan anda menggunakannya sebagai on-the-go wallet atau dompet harian anda.


TISU CARINA PELBAGAI KEGUNAAN

Kalau dulu, saya akan membeli tisu keperluan dari pelbagai jenama tapi kini dengan Carina saya boleh peroleh pelbagai siri, seperti Tisu Basah, Kapas Muka, Putik Kapas, Kapas Gulung dan banyak lagi. 


Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan. Rangkaian Carina Cotton pula juga diperbuat daripada kapas asli, lembut, tahan lasak dan mempunyai kadar penyerapan yang tinggi sesuai untuk kegunaan peribadi dan juga penjagaan bayi. Rangkaian produk yang luas daripada Carina ini dapat memenuhi keperluan harian anda untuk mengamalkan gaya hidup yang lebih baik, bersih dan sihat.


CARINA DENGAN 4 SIRI UTAMA :



1. Penjagaan Kecantikan (Beauty Care) – Siri Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, menjadikan ia lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif, dan Siri Kapas yang diperbuat daripada 100% PURE COTTON yang sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan adalah bahan semula jadi yang asli.





2. Penjagaan Bilik Mandi (Toiletries Care) – Tisu Bilik Mandi dengan 3 lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan.




3. Peralatan Dapur (Kitchenware) - Siri Tisu Dapur kami menjadikan permukaan dapur dan peralatan bersih, berkilat dan bebas calar. Ia membantu membersihkan kaunter dapur dan peralatan serta menyental tumpahan cecair.



4. Penjagaan Kesihatan (Health Care) – Siri Tisu Basah kami mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan.


LIMITED EDITION We Love We Care Bag




AZAM CARINA 2023

CARINA 2023 berazam untuk bergerak ke hadapan mengikut peredaran zaman dan terus maju selepas pandemik. Konsep baharu telah dihasilkan dengan tema "We Care, We Love dengan tujuan :

  • Menggalakkan kesedaran kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat dan mengurangkan pencemaran.
  • Menjaga kulit  dengan menyediakan 100% kapas tulen semulajadi yang mesra kulit
  • Pengeluaran tempatan untuk meningkatkan pemulihan ekonomi
  • Khusus untuk memenuhi keperluan dan kehendak orang Asia Tenggara
  • 4 siri untuk memenuhi permintaan pasaran


"We Care, We Love", menyatakan kepercayaan mereka bahawa menghasilkan produk berkualiti tinggi akan mempengaruhi dan menghasilkan penjagaan dan kasih sayang yang lebih baik untuk keluarga. #CarinaCares terhadap anda dan keluarga anda.


Anda boleh mendapatkan Carina Gift Box ini di Aeon Big (cawangan terpilih), Mix Store (cawangan terpilih @ IOI City Mall), Hot Market @ Berjaya Times Square dan Tong Hup Trading, Melaka


Walaubagaimanapun,  Carina Gift Box Set TIDAK termasuk

  • Carina Kitchen Roll (boleh dibeli di kedai fizikal atau online)
  • Carina Limited Edition We Love We Care Bag (GWP dengan pembelian RM 40 dan ke atas)


Di dalam Carina Gift Box, terdapat juga baucar RM5 Shopee Carina official Store, Review & Win campaign flyer dan Carina Surprise Ang-pao sehingga RM88 melalui TNG







BELI PRODUK CARINA SECARA TERUS

Anda boleh dapatkan produk Carina dengan membeli secara terus antaranya di Aeon Big, Aeon Wellness, Econsave, Mydin, NSK, Ascen+ Pharmacy, MiX Store, PotBoy Groceries, C-Mart (Penang, Kedah, Perlis), Ceria 99 (Penang, Kedah, Perak), Family Stores Seremban & Melaka, Oppa Mart (Melaka & Seremban), Nirwana Maju (Johor, Pahang, Terengganu, Kelantan), Target Supermarket Johor, Song Mart Malaysia Johor, Pasaraya Hwa Thai Johor dan  beberapa peruncit


BELI PRODUK CARINA ATAS TALIAN

Produk Carina ini juga boleh dibeli menerusi platform e-dagang rasmi dan produk akan dihantar terus di depan pintu rumah anda! Memang mudah membuat pembelian melalui Shopee dan Lazada.

  • Shopee: https://shopee.com.my/carina.os
  • Lazada: https://www.lazada.com.my/wangzheng-care/
  • TopzMall: https://topzmall.com/store/789



JOM SERTAI CARINA Review & *WIN (tertakluk pada terma dan syarat)

Kini sedang berlangsung Carina Review & Win yang akan memilih seramai 100 pemenang setiap bulan dan setiap pemenang akan memenangi produk Carina bernilai RM150 bagi setiap pemenang.


CARA UNTUK MENYERTAI :

  1. Muat naik Foto/VIDEO Ulasan pengalaman anda dengan MANA-MANA produk siri CARINA di Facebook/Instagram/ Tiktok
  2. Beritahu kami sebab anda akan mengesyorkannya & tag @CARINA rasmi Facebook / Instagram / Tiktok
  3. Hashtags #MYCarina #WeCareWeLove (pastikan post anda adalah umum).


TERMA DAN SYARAT :

1. Tempoh kempen: SEKARANG sehingga 30 April 2023

2. #300 #Penilai Terbaik akan dipilih untuk MENANG 3 Bulan Bekalan Rumah Carina bernilai RM150. Screenshot pemenang dan pemenang akan diumumkan di halaman Facebook Carina bermula dari Feb 2023.

3. Hadiah tidak boleh ditukar, tidak boleh dipindah milik, dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai atau hadiah lain. Kami berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.

4. Resit WAJIB ditunjukkan untuk menuntut hadiah.

5. Setiap pemenang hanya sah untuk menuntut sekali sahaja, Nama & resit Pembelian yang sama tidak dibenarkan.

6. Resit pembelian sah dari 1 Jan 2023- 31 April 2023 sahaja.

7. Baucar tunai bernilai RM150 adalah untuk pembelian produk CARINA sahaja, setiap baucar tunai RM50 hanya sah selama 1 bulan.

8. Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.


Untuk maklumat lanjut, hubungi Carina melalui wangzhengcarina@gmail.com. Ikuti Carina Malaysia di platform berikut untuk perkembangan terkini, info-info kesedaran kebersihan dan pengumuman menarik yang lain.

  • Carina MY Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100086976432740
  • Carina MY Instagram: https://www.instagram.com/carina.malaysia/
  • Carina MY Tiktok: https://www.tiktok.com/@carinamalaysia


#MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove #beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #Tissue #CarinaTissue #handkerchieftissue #handkerchief #VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature