Hari ni ada 3 jemputan ke kenduri kahwin, sepupu d'hubby buat kat dewan di Masjid Wilayah, kawan sekolah SSL kat dewan MMA, Jalan Tun Razak dan sahabat d'hubby kat Punchak Alam..jenuh nak kejar kan tp kami cuma sempat ke walimatulurus anak sepupu d'hubby dan kat sini kalau dh kata saudara tu mmg panjang lebar cerita kan pastu lepas sorang..sorang datang tu macam mana kot nak cepat.

dok berkira nak ke Puncak Alam atau ke Jln Tun Razak dulu...so d'hubby decide ke Jln Tun Razak sbb kalau nak ke PA tu mmg tak sempat sampai org dah lipat meja kiki. Yati Mazlan ni kawan sekelas masa kat APGS dulu..

Tak pernah kot we all gi kenduri sampai 3 so far la..tapi ingat nak break record sempena hari lahir SSL konon la...

d'hubby, Me, Yati dan Rizal (parents pengantin lelaki)..awesome kan tema diaorg ni
Cantik dan awesome tema diaorg sini...simply Melayu dengan tema songket dan siap bertanjak pulak tu bapak pengantin kan...suka3x dan food? mmg marvelous...dengan gulai kambing, sambal sotong...laksa just to name few...tak larat nak makan sbb kat kenduri sana tadi pun dah makan walau tak banyak tp kena la jaga perut wehh haha.  Anyway SSL missed sorg ex APGS yang datang lebih awal dan yg lelain...tak pasti
Jemputan dari kawan sekolah APGS

lokasi nyerr
 
ni photo kiriman Yati kat group...mano den nak sompek bergambor sama kan..

Buat kedua mempelai..semoga kekal hingga ke Jannah dan hidup berumahtangga ni kena sabar, tabah,  bertolak ansur dan bekerjasama untuk memastikan kesefahaman sebab hujan panas tu tak menentu.