Balik dari sekolah, cikapplepie seperti biasa bercerita perihal ada kawan di sekolah dikatakan terkena HFMD katanya, siap dia bertanya apa itu HFMD sebab dia tak faham, jadi Umi pun terus la cari kat Google untuk bagi penerangan yang jelas.  Tup-tup nampak hidung cikapplepie berair dan dia dok mengelap dengan tisu..ahh sudah..risau betul kat hati sebab dengar cerita dia kejap tadi perihal HFMD kat sekolah, lepas tu kat berita pulak hangat diperkatakn pasal HFMD, ibu bapa mana tak mengelabah bila si anak dapat simptom HFMD ni.

Apa itu HFMD

HFMD (Hand, Foot and Mouth Disease) ialah penyakit Tangan, Kaki dan Mulut yang berjangkit melalui sentuhan langsung kepada cairan hidung, air liur, lepuh dan najis kanak-kanak yang telah dijangkiti.  Penyakit ini sangat berkait rapat dengan amalan kebersihan diri dan persekitaran.

THYMOS® Anti HFMD/FLU Spray Pelindung Buat Yang Tersayang
Mujur ada THYMOS® Anti HFMD/FLU Spray  jadi Umi pun semburkan pada cikapplepie macam memakai minyak wangi sebab Umi nak pastikan cikapplepie dijaga dari virus merbahaya tu.  Alhamdulillah, selesema cikapplepie cuma selesema biasa dan terima kasih kepada THYMOS® Anti HFMD/FLU Spray yang memastikan buah hati Umi tu terhindar dari penyakit berbahaya tu.

THYMOS® Anti HFMD/FLU Spray Pelindung Buat Yang Tersayang

THYMOS® Anti HFMD/FLU Spray dicipat sebagai pelindungan terhadap virus Hand-Food-Mouth Disease (HFMD), Influenza A, H1N1 dan juga Selesema. Sesetengah sanistiser hanya mengurangkan bakteria secara sementara tetapi THYMOS terbukti membunuh virus secara keseluruhan dan secara klinikal mampu membunuh 99.99% virus dan bakteria yang paling kecil dan merbahaya seperti EnteroViruses Influenza A H1N1 dengan sekali semburan mampu memberi perlindungan selama 10 hari.

THYMOS® Anti HFMD/FLU Spray direka khas buat ibu-ibu yang perihati bagi menjamin kesihatan menyeluruh buat anak-anak tersayang, tanpa alkohol, tanpa Toksid, tanpa Antibiotik, tanpa Steroid dengan pH 5.5 yang selamat untuk kulit walaupun pada kanak-kanak atau ibu mengandung.


Cara menggunakan THYMOS® Anti HFMD/FLU Spray :  sangat mudah hanya perlu sembur pada baju seperti memakai minyak wangi bagi meningkatkan antibodi kita.  Ia cepat meresap namun memberi perlindungan berpanjangan diperedaran yang tidak sihat.  Size botol yang kecil, muat didalam tas tangan amat mudah untuk dibawa kemana saja.

THYMOS® Anti HFMD/FLU Spray Pelindung Buat Yang Tersayang

THYMOS® Anti HFMD/FLU Spray  adalah pelindung terbaik dengan teknologi revolusi "Self-Sanitizing" dari United Kingdom yang telah pun dipaten, mampu membunuh 99.99% virus merbahaya dunia.  Ia mengandungi mineral aktif berkualiti tinggi yang menghasilkan ion negative bakteriostatik yang menyahfungsikan dan memusnahkan kuman-kuman patogen dan allergen sebelum ia berpeluang menyerang.  Mineral aktif ini akan cas semula secara automatik apabila terdedah kepada udara, maka sekali semburan boleh tahan 10 hari.

Lindungi anak kita dan seisi keluarga kita dari sebarang penyakit merbahaya sekarang!


THYMOS® Anti HFMD/FLU Spray  dijual secara ekslusif dimana-mana farmasi Guardian Malaysia dengan harga pengenalan RM69.90 (harga asal RM75) sementara stok masih ada.


Untuk mengetahui lebih lanjut, sila lawati :

Website : 

Facebook : 

Instagram : 


Pengedar di Malaysia : 

facebook :