Safi Beautea Dengan 100% Ekstrak Premium Daun Teh Produk Terbaharu Dari Safi Dengan 4 Variasi | Keperluan mencuci muka usai balik dari kerja tu memang dah menjadi kebiasan setiap orang tak kira wanita mahupun buat lelaki. Saban hari terdedah dengan pelbagai habuk dan kotoran yang kita tak nampak jadi kita perlu melindungi kulit wajah supaya tidak kusam. dan sentiasa berseri walau dah berusia. Bagi yang berkulit sensitif atau tidak, bila tidak dicuci dengan sebaiknya memang kulit nampak cepat tua dari usia tapi kalau kita menjaga kulit muka dengan mencuci menggunakan produk yang baik, kita tak perlu risau la sangat. 

Kini, buat pengguna SAFI, pasti dah sedia maklum tentang produk pencuci muka Beautea by SAFI yang ditampilkan dengan 4 variasi dengan packaging yang cukup menarik, lembut dan buat kita jatuh cinta!
"Beau-tea oleh Safi berasaskan ekstrak teh premium yang menyegarkan dan penggabungan bahan-bahan semulajadi yang terbaik yang dibentuk untuk memerangi kesan-kesan negatif daripada pencemaran, tekanan dan kosmetik dengan manafaat Anti PM 2.5 untuk kulit sihat.


Terdapat 4 variasi Beautea by SAFI 
  • SAFI Detox Cream Cleanser - Black Tea & Black Orchid - bagi kulit sensitif
  • SAFI Revitalizing Face Scrub Apricot Tea  - bagi semua jenis kulit
  • SAFI Hydrating Gel Cleanser - White Tea & Damask Rose - bagi kulit kering
  • SAFI Anti Acne Gel Cleanser - Green Tea & Neem - bagi kulit normal

Black Tea & Blacak Orchid Krim Pembersih untuk kulit sensitif

Safi Beautea Dengan 100% Ekstrak Premium Daun Teh Produk Terbaharu Dari Safi Dengan 4 Variasi
Black Tea & Black Orchid dalam bentuk krim pembersih ini adalah tanpa wangian dan bebas Amino Acid.  Ianya bertindak mencuci lebih dalam untuk membantu mengekalkan kulit sihat dan ekstrak dari Black tea dan Blackk Orchid ini membantu mengecilkan kulit sambil lmengekalkan kulitsuapay sihat dan melindunign dari penuaan pramatang.

Umur pun dah makin meningkat, jadi kalau boleh tak nak la tampak tua sangat kan jadi kena pilih produk yang boleh membantu mengurangkan penuaan jugak. 

Produk ini adalah diuji secara dermatologi, tanpa Alkohol, tanpa Paraben, tanpa SLS/SLES, tanpa Silikon dan tanpa wangian

Cara penggunaan :
Basahkan kulit muka sebelum disapu gel pembersih di serata wajah dan cuci kulit wajah dengan bersih.
Kandungan : Glycerin, Water, Sodium Cocoyl Glycinate. Cocamidopropyl Betaine,DecylGlucoside, CitricAcid, Xanthan Gum, Butylene Glycol, Camellia Sinensis (BlackTea) Leaf Extract, Ethylyhexylglycerin, Cycnoches Cooperi (Black Orchid) Flower/Leaf Extract,Phenonxyethanol, Chlorphensesin, Potassium Sorbae, Sodium Benzoate

Green Tea & Neem Anti Acne Gel Pembersih sesuai untuk kulit biasa ke kulit berminyak.

Safi Beautea Dengan 100% Ekstrak Premium Daun Teh Produk Terbaharu Dari Safi Dengan 4 Variasi

Produk Green Tea & Neem merupakan gel pembersih ini adalah tanpa sabun tanpa buih ini mennyahkan kekotoran dan minyak berlebihan di kulit wajah. Gabungan ekstrak teh hijau dan daun Neem menyegarkan dan melindungi kulit dari pencerobohan luaran serta jerawat dan pada masa yang sama mengawal sebum serta mengurangkan kesan parut pada wajah.

Produk ini adalah diuji secara dermatologi, tanpa Alkohol, tanpa Paraben, tanpa SLS/SLES dan tanpa Silikon

Cara penggunaan :
Basahkan kulit muka sebelum disapu gel pembersih di serata wajah dan cuci kulit wajah dengan bersih. 
Kandungan : Water, Ammonium Lauryl Sulfate, Melia Azadirachta,  (Neem) Leaf Extract, Sodium Cocoyl Alaninate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Butylene Glycol, PEG-8, Lactic Acid, Sodium Hydroxide, Glycerin, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Fragrance, Phenoxyethanol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 19140

Produk Beaute by SAFI adalah disahkan HALAL dan diperakui oleh Kementerian Kesihatan Malaysia, jadi boleh la digunakan tanpa was-was.

Kesemua produk Beautea by SAFI ini berharga RM 23.30 (150g) setiap satu dan boleh didapati secara online di portal Watson atau singgah di mana-mana stor Watson berdekatan.

#safibeautea #BeauteabySAFI #safimy #safiskinstory  #premiumteacleaners #rm #rushmedia #gengkotakhitam