Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner Pembersih Terbaik Menghindari COVID-19 | Dengan keadaan kita berada dalam Perintah Kawalan Pergerakan yang telah berjalan lebih 21 hari ni kerana Covid-19, kita kena ambil langkah berjaga-jaga dengan persekitaran rumah walau kita tak boleh ke tempat awam. Apabila en suami keluar membeli barangan dapur dan keperluan memang saya akan pastikan dia membersih diri dan menukar pakaian dan saya pula akan mencuci lantai dengan cecair pencuci lantai Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner yang saya yakin dapat menghidari kami sekeluarga dari bakteria dan virus yang telah menyebabakan kematian di seluruh dunia.

Mencuci lantai ni kadang kala sangat merimaskan bila kita terpaksa berulang kali mencuci selepas setelah menggunakan pencuci lantai yang biasa tapi tidak lagi kalau kita menggunakan Klenso Serai Wangi Liquid Wax Floor.  Haruman Serai Wangi yang cukup menyegarkan lantai selepas dicuci ni membuat kita tak ragu-ragu dengan kebersihan apatah ini menyakinkan saya tentang kebersihan sekitar dalam rumah.


Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner Pembersih Terbaik Untuk Membasmi Kuman

Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner Pembersih Terbaik Menghindari COVID-19

Lantai rumah terutamanya kawasan dapur memang kerap kotor dengan percikan minyak dan kesan cili yang ditumbuk jadi kawasan ni memang kena kerap dicuci juga di ruangan keluarga bagi mengelakkan bakteria dan kuman yang boleh menyebabkan kita tidak sihat dan jatuh sakit

Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner Pembersih Terbaik Untuk Membasmi Kuman

Caranya penggunaan

  • Mula-mula lantai dicuci dengan air bersih dan untuk ruangan dapur .
  • Selepas lantai di cuci dengan air, masukkan air sebanyak 1 liter di dalam baldi dan dicampurkan dengan 2 penutup penuh cecair Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner  dan dikacau.
  • Kemudian gunakan mop untuk mop di sekitar lantai rumah sehingga kita puas hati dan apa yang menarik dengan menggunakan Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner ni kita tidak perlu membilas lantai lagi dan hasilnya lantai nampak cantik berkilat dan wangi!


Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner bukan hanya digunakan untuk mencuci lantai malah boleh digunakan untuk mencuci  permukaan kabinet dapur, dinding dapur dan diatas dapur.

Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner Pembersih Terbaik Untuk Membasmi Kuman

Cara penggunaanya Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner sebagai penyembur
Isikan 1 penuh penutup Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner kedalam bekas spray, gocang supaya ianya larut secara menyeluruh kemudian semburkan di atas bahagian permukaan yang diingini seperti di jubin dapur dan atas kabinet daur

Nota : sekiranya digunakan untuk di atas dapur, pastikan lauk pauk yang terdapat di atas dapur dialih ya supaya semburan tidak terpercik masuk kedalam makanan.
Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner Pembersih Terbaik Untuk Membasmi Kuman

Kandngan Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner ni menggunakan pati serai semulajadi dan pati lemon untuk mengurangkan kehadiran serangga seperti nyamuk, lipas, cicak dan semua tapi ianya tanpa bahan racun serangga. Baunya pun lembut dan segar, pH sederhana, anti-statik, 

Mungkin sesetengah pencuci lantai mengandungi bahan kimia yang berbahaya seperti bleach, ammonia, acid atau solvent supaya ianya berupaya untuk mencuci dengan bersih tapi Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner adalah bebas dari bahan kimia seperti itu juga bebas dari Volatile Organic Compunds (VOC).

Ianya mengandungi minyak kayu putih (eucalyptus oil, citronella oil (Serai Wangi) dan pekatan lemon untuk menjadikan rumah lebih segar dan selamat.  Malahan kandung ini juga mampu menghalau lalat, semua dan lipas.

Klenso merupakan produk keluaran Malaysia jadi sememangnya mudah untuk kita dapatkan di semua pasaraya seperti Giant Hypermarket, Cold Storage, Village Grocer, Aeon dan tak ketinggalan di Mr DIY yang semua tu pastinya berdekatan dengan rumah kita.


Nak tahu lebih lanjut tentang Kleenso, boleh layari atau jengah ke social media Kleenso

Website : www.klenenso.com
Facebook : @kleensoResources
Instagram : @kleensopremier