Hanya Welfie Dan Menang RM10,000.00 Dengan Hidayah Gold Dari Seraimas Herbs | Siapa tak kenal atau tak tahu tentang Jus Hidayah Gold kan? Minuman kesihatan yang tak perlu diperkenalkan yang sering kita lihat iklan di televisyen, radio malah di media social mengenainya yang punya banyak kebaikan dalam merawat pelbagai masalah kesihatan antaranya penyakit kanser, diabetes, darah tinggi, gout, SLE (systemic lupus erythematous). angin ahmar, migrain, buasir, denggi, masalah usus (gastrik atau sembelit) dan sebagainya.

Tahu tak yang Jus Hidayah Gold ni mengandungi 23 jenis herba seperti madu, Buah Tin, Kismis, Kurma Merah,  Aprikot, Delima, Lada Pintal, Cengkih, Kunyit, Buah Pala, Senduduk Putih, Mahkota Dewa, Habbatussauda, Mengkudu, Teja Lawang dan pelbagai bahan semulajadi dan makanan sunnah yang punya kebaikan dan khasit luarbiasa untuk kesihatan tubuh badan dan mengatasi segala macam penyakit dengan kesan berganda untuk kita lebih sihat dan kekal cantik.

Umum mengetahui atau mungkin ramai yang masih belum mengenali tentang khasiat dan kebaikan dari tumbuhan herba yang telah lama digunakan sejak zaman nenek moyang kita dalam mengubati penyakit luaran dan dalaman dengan amat berkesan dan inilah bahan yang terdapat di dalam Jus Hidayah Gold yang boleh dijadiakan alternatif dalam mengekalkan kesihatan dan mengubati penyakit.

Hanya Welfie Dan Menang RM10,000.00 Dengan Hidayah Gold Dari Seraimas Herbs

Jus Hidayah Gold sangat disyorkan pengambilannya secara rutin dan berterusan untuk kesihatan seisi keluarga. Lebih Kuat, Lebih Cergas dan Lebih Beramal dengan Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas Herbs.

Kalau nak dapatkan Jus Hidayah Gold boleh cari di toko-toko jamu berdekatan, layari laman www.seraimas.my atau  Facebook Seraimas HQ

No Telefon
+6012 7848364

Website

Facebook 

Instagram

Youtube


IMAM MUDA ASYRAF

Hanya Welfie Dan Menang RM10,000.00 Dengan Hidayah Gold Dari Seraimas Herbs


Siapa tak kenal juara progam pencarian Imam Muda musim pertama Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan atau lebih dikenali sebagai Imam Muda Asyraf dan beliau telah dipilih menjadi  Duta produk kesihatan Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas. Umi memang suka dengar kupasan dari IM Asyraf ni di SinarFM setiap hari  dan kita boleh tonton rancangan bual bicara, Hidayah Talk yang membincangkan pelbagai isu kekeluargaan dan kesihatan melalui laman Facebook.  

Hanya Welfie Dan Menang RM10,000.00 Dengan Hidayah Gold Dari Seraimas Herbs

PERADUAN WEFIE RAYA

Bersempena Hari Raya ni pihak Seraimas telah mengadakan Peraduan Wefie Raya bermula 17 Mei 2018 hingga 1 Julai 2018 yang korang patut turut serta terutama pelanggan tetap Jus Hidayah Gold dan terbuka kepada semua pembaca sekelian yang berminat untuk menangi hadiah yang hebat.

Memang menarik dengan hadiah bernilai RM10,000.00 bagi pemenang yang bertuah selain dapat beramah mesra dengan Imam Muda Asyraf dan keluarga Seraimas bersama pasangan.  

Pemenang akan dipilih berdasarkan gaya paling kreatif oleh pihak juri yang dilantik dan pemenang akan diumumkan pada 1 Julai 2018 melalui Facebook Seraimas HQ.  Penyertaan akhir akan diterima sehingga jam 10 malam pada 1 Julai 2018.


Nak sertai? Mudah jer caranyanya :
  • Beli Jus Hidayah Gold
  • Wajib bergambar beramai-ramai (wefie) beserta Jus Hidayah Gold sebagai bukti pembelian
  • Muat turun aplikasi QR reader di App Store atau Play Store dan scan QR code yang tertera di kotak Jus Hidayah Gold
  • Isi butiran lanjut dan masukkan "original code".  Ikuti langkah yang tertera di laman seswang www.seraimas.my
  • Masukkan slogan "Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana......"
  • Muat naik gambar wefie raya korang di platform yanga disediakan dengan memuatnaik gambar di platform INI yang mengesahkan gambar tersebut adalah milik sendiri, tiada sebaang pelanggaran hak cipta atau seumpamanya, bertanggungjawab sepenuhnya terhadap gambar dan maklumat yang dimuatnaik dan membenarkan pihak penganjur menggunakan atau menyiarkan gambar korang di sebarang media bagi tujuan pengiklanan dan peromosi produk Seraimas
  • Penyertaan mestilah diterima pada hari akhir tempoh peraduan dan sebarang penyertaan yang diterima melebihi tempoh peraduan tidak akan dilayaan
  • Dengan menyertai peraduan, korang dianggap telah menerima dan bersetuju dengan terma dan syarat Peraduan #WefieRayaJusHidayahGold.  Sila klik SINI ini

Nak tahu hadiahnya?

HADIAH
Seramai 5 pemenang akan dipilih

Tempat Pertama
Gold Bar (20g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Kedua
Gold Bar (10g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ketiga hingga tempat Kelima
1 dinar emas + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas


Penyertaan boleh dihantar sebanyak mana yang kita suka dengan syarat setiap penyertaan mesti mempunyai bukti pembelian dengan menyertakan gambar kotak produk Jus Hidayah Gold

Jangan lepaskan peluang terbaik untuk turut serta dalam peraduan ini, mana tau kot-kot korang adalah pemenang yang bertuah kan




Serai Mas Herbs Sdn Bhd

Ditubuhkan pada 2005 di atas impian dan inspirasi oleh pengasas yang juga Pengarah Urusan Syarikat, Datin Hajjah Sunita Bibi Ali Akhbar. Menyedari hakikat bahawa sektor makanan tambahan bagi tujuan kesihatan dan juga produk kosmetik serta kecantikan amat menggalakkan, maka syarikat ini mula beroperasi dengan menyediakan pelbagai rangkaian produk yang bermutu tinggi.


Syarikat ini telah diperbadankan di bawah Akta Pendaftaran Perniagaan 1956 pada tarikh 22 Julai 2005. Dengan kejayaan cemerlang yang telah diperolehi sepanjang penglibatan syarikat dalam bidang ini, maka Serai Mas kini beroperasi sepenuhnya di Labis, Johor.
Produk kesihatan dan kecantikan berasaskan herba dan bahan semulajadi ini bermula dengan produk Losyen Terapi Anggun dan Dara Mas Cucian Wanita, Serai Mas Herb dan juga produk kulit Astanita Collagen Skinz dan C’Bidadari Juice Khas untuk kaum wanita yang mementingkan kecantikan luaran dan dalaman. Ia mula berkembang dan semakin unggul ke hadapan apabila memperkenalkan produk lain seperti Jus Hidayah, Kismis Hidayah, Raudah Energy Drinks, Rest Slimm Mango Drink dan Bengkung Puteri Mas yang menjadi pilihan ibu selepas bersalin.
Perjalanan Serai Mas Herbs Trading bermula daripada sebuah kedai jamu milik Datin Hajjah Sunita Bibi yang ketika itu menjadi stokis untuk satu produk lokal syarikat lain. Beliau nekad untuk membina empayarnya sendiri selepas dia ditipu dan ditikam belakang oleh syarikat terbabit. Seiring dengan cita-citanya semenjak kecil yang mahu menubuhkan perniagaan sendiri, tanpa ragu beliau mengeluarkan produk kesihatannya sendiri. Walaupun ketika itu beliau kurang arif dengan ilmu dalam bidang jualan dan pemasaran, namun atas nekad dan sokongan daripada suaminya, beliau yakin bahawa syarikatnya pasti akan berjaya suatu hari nanti.
Walaupun tidak mempunyai pendidikan tinggi dan mempunyai latar belakang dari keluarga yang porak peranda, beliau berjaya menepis segala tomahan masyarakat yang suatu ketika dahulu mengejinya dan berjaya menubuhkan syarikat sendiri hasil titik peluhnya itu. Setiap tekanan yang dilaluinya sejak kecil menjadi inspirasi untuk dirinya agar terus bangun dan tidak mudah putus asa. Datin Hajjah Sunita Bibi juga percaya dengan mengeluarkan produk kesihatan ini, ia dapat membantu orang ramai untuk menjaga kesihatan walaupun sibuk dengan kehidupan harian. Menekankan isu kekeluargaan, setiap produk yang dihasilkannya mampu dimiliki oleh setiap ahli keluarga kerana produknya bermula dari produk bayi, kanak-kanak, ibu mengandung, serta warga emas. Malah harga mampu milik yang ditawarkan ini mampu untuk dimiliki oleh setiap ahli keluarga di Malaysia.
Beliau percaya dengan hubungan kasih sayang dan kekeluargaan yang penting dalam satu keluarga itu, produk ini mampu memberi kesan positif jika diamalkan selalu. Beliau juga mahu produk kesihatannya ini mampu pergi jauh dan boleh mengorak langkah hingga ke luar negara.