Seusai menjejak kaki ke pusat kecantikan Natasha Beauty & Skin di Bangsar ni rasa teruja terus bertambah sebab produk keluaran Natasha ni bukan hanya merangkumi untuk wanita malah untuk lengkap untuk kaum lelaki dan anak remaja juga.


Mungkin ramai yang tidak mengetahui bahawa tentang produk Natasha yang diasaskan oleh Dr Fredy Setyawan, seorang pakar kosmetik perubatan bersama isterinya Tantri Onny Bianti dan mereka berasal dari Indonesia.



Banyak baarangan kecantikan dan penjagaan diri yang dikeluarkan oleh Natasha Beauty & Wellness bak dari hujung rambut ke hujung kaki antaranya yang sempat Umi perhati adalah

Moisturizing Skin Toner
Moisutrizing Caviar Comple Day Serum
Amino Facila Wash Deep Cleansing
Gentel Foaming Face Wash
Refreshing Facial Wash For Oil Skin
Oxygen (02) Bubble Facial Cleanser
Argan Herbal Shampoo
Argan Herbal Bath Shower
Argan Herbal Body Lotion

Anti-Hair Loss Shampoo
Oil Hair Vitamin
Water Hair Vitamin
Anti-Dandruff Serum

Men's Sunscreen Gel
Men's Facial Wash

Teen's Day Sunscreen SPF 30
Teen's Sebum Control Cream
Teen's Facial Wash



Selain menjual produk jenama sendiri, Natasha sendi mempunyai barisan doktor-doktor kecantikan yang bertauliah yang akan menjalankan analisis kulit bagi mengenali masalah yang dihadapi sebelum menyaranka sebarang rawatan.  Produk penjagaan wajah Natasha ini diformulasikan melalui poses Teknologi Nanosome yang menjadikan produk ini lebih mudah menyerap ke dalam lapisan kulit.

Produk Kosmetik dan penjagaan wajah Natasha Skincare ini adalah sangat berpatutan dan berharga antara RM60 sehingga RM120 setiap satu dan harga rawatan wajah dan badan pulak bergantung kepada jenis rawatan yang ditempah.


Sempena Hari Ibu yang bakal tiba, Natasha Skincare juga menyediakan promosi set skincare + Facial +  LAT + Bunga dengan hanya RM299 sahaja! untuk dijadikan hadiah kepada ibu tersayang sebagai tanda terima kasih atas segala pengorbananan dia membesarkan kita dan tanpa jemu hingga menolak tepi terampilan diri demi anak.  Jadi set ini adalah permulaan untuk sibu kembali bergaya.


Facial Cleanser Oxygen (O2) Bubble
Moisturizing Skin Toner
Extra Moisturizing Cherry Lip Care
Leher Pagi Cream
Moisurizing Calming Cream

"Always love your mother because you will never get another"

Seluin dari itu manjakan ibu kita dengan rawatan spa selain rawatan facial bagi menyegarkan lenguh2 badan dengan pilihan rawatan yang boleh didapati di klinik ini.


Natasha Beauty & Wellness

Natasha Beauty & Wellness diasaskan pada  tahun 2009 oleh Dr Fredi Setyawan dan operasinya bermula  di Banda Acheh, Indonesia  hinggalah ke Papua dan kini telah memiliki melebih 100 buah klinik dan kini berada di Kuala Lumpur!

Umum mengetahui  dan diperakui penggunaan bahan botanik serta bahan-bahan semulajadi dapat membantu dan merawat masalah kulit terutamanya buat wanita Asia,  inilah yang dikilangkan di PT Dion Farma Abadi

Kilang PT Dion Farma Abadi mendapat pengiktirafan ISO 9001:2015 Good Manufacturing Practices dari Indonesia National Agency of Drug and Food Control dan paling terkini mereka diiktiraf di 2017 International Arch of Europe Award untuk Quality and Technology di Frankfurt, German


Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila layari  

Laman Sesawang :
www.natasha-skin.com 

Instagram :
@natashaskin_my


Facebook rasmi Natasha By Fredi Setyawan Malaysian di 
www.facebook.com/pg/natashaskin.

Alamat : 
96, Jalan Maarof, Bukit Bandaraya, 59100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

No Telefon : 
03-2201 9922