DYXY Showcase Tour Menampilkan Bintang Popular Tanah Air | Bermula 8 September hingga 29 September, DYXY Cosmetics akan menggegarkan beberapa destinasi negara bagi mempromosi jelajah DYXY Showcase Tour 2018 dengan menampilkan bintang popular tanah air.

Sehubungan itu  dengan itu satu sidang media telah diadakan di restoran terkemuka Aseana Cafe, KLCC yang turut dihadiri media dan blogger beserta kehadiran Achey Bocey, Caprice dengan majlis disempurnakan dengan kehadiran pengasas DYXY, Dyana Roslan, 32 dan Shah Hafis Borhanuddin, pasangan suami isteri dan usahawan Bumiputera paling menyerlah.


Dalam sidang media tersebut diumumkan selebriti popular tanah air yang cukup dikenali yang akan berada di lokasi terpilih didalam siri jelajah tersebut adalah Hael Husaini, Haqiem Rusli, Aiman Tino, Achey Bocey dan Caprice serta bintang komedi popular Didie Alias yang akan tampil sebagai pengacara di setiap lokasi para bintang popular akan berada.

Selebriti Popular Tanah Air Bakal Mengegarkan DYXY Showcase Tour 2018


Sidang media juga dipamerkan super car yang melambangkan prestij dan kejayaan DYXY yang dipandu oleh pengasas DYXY untuk dipamerkan kepada mereka yang hadir.

Image may contain: 4 people, outdoor

Promosi jelajah terhebat ini diadakan di atas kelangsungan penjenamaan DYXY yang semakin meniti di bibir masyarakat negara, bersandarkan kekuatan kualiiti produk terbitan Bumputera dan mendekatkan masyarakat dengan variasi produk DYXY bersandarkan elemen hiburan, selebriti, disamping kenderaan automatif mewah (supercar) sebagai lambang prestij jenama berkenaan

Penganjuran DYXY Showcarse Tour 2018 antara lain bertujuan meraikan pengguna, stokis, agen dan setiap tulang belakang jenama DYXY di seluruh negara kerana mereka adalah resepi  utama kejayaan jenama itu dari dulu hingga kini.

Dalam masa yang sama DYXY berharap untuk menarik lebih ramai lagi generasi muda meminati bidang perniagaan kosmetik berlandaskan strategi yagn telah disediakan

Pelabagai aktiviti menarik telah disediakn sepanjang penganjuran DYXY showcase tour 2018 antaranya sesi 'make-over' bersama-sama barisan jurusolek terkenal tanah air dan 'meet & greet ' bersama instafamous popular tempatan antaranya Shifa Melvin.

DYXY juga akan mengadakan pencarian Face DYXY 2018 dimana pemenang akan membawa pulang hadiah wang tunai lumayan

Pengunjung yang hadiri ke pertunjukan jelajah berkenaan akan berpeluang memenangi pelbagai hadiah menarik menerusi cabutan bertuah dan tidak ketinggalan dapat mengenali variasi produk kecantikan DYXY dnegna lebih dekat di Pavilion DYXY yang disediakan


Ok, warga-warga Kedah, Terengganu, Johor dan Sabah, nantikan kemunculan selebriti popular ni di destinasi yang telah diwar-warkan dan jangan lupa untuk turut serta memeriahkan DYXY Showcase Tour 2018 nanti.

Jadual DYXY Showcase Tour 2018

8 September
Hael Husaini akan berada di Aman Sentral Mall, Kedah
15 September
Haqiem Rusly & Caprice di UTC Kuala Terengganu
22 September 
Aiman Tino & Caprice di Angsana Mall, Johor Bahru
29 September 
Achey Bocey di Centre Point Kota Kinabalu, Sabah

Tidak hanya sekadar menjual produk kecantikan, DYXY Cosmetics turut menyediakan peluang perniagaan dengan pendapatan mencecah lima angka dalam tempoh sebulan.  DYXY juga menyediakan banyak latihan keusahawanan juga menyediakan pakej untuk Bumiputra memperlengkapkan diri dengan ilmu pengetahuan, kemahiran dan ciri-ciri keusahawanan untuk menjadi usahawan yang berdaya maju dan berdaya saing.

Dibawah latihan keusahawanan meliputi kursus, latihan, seminar, bengkel bagi input pendedahan, pengetahuan dan kemahiran di tahap kebudayaan keusahawanan, perwujudann usahawan serta peningkatan dan pengukuhan yang dianjurkan oleh pengasas DYXY, Shah Hafiz Borhannudin.

Objektif dan strategi keusahawanan DYXY Cosmetics
  1. Mengenal pasti bakat dan potensi peserta untuk menjadi usahawan DYXY Cosmetics yang berjaya
  2. Peserta dapt mengemukakan rancangan tindakan untuk memulakan projek perniagaan dan perusahaan
  3. Menerapkan etika perniagaan yang progresif serta sikap positif bagi membolehkan usahwa mengamalkannya dalam menjalankan perusahaan/perniagaan secara bersistem.
  4. Memberikan pengetahuan pengurusan secara digital dan teknik pemasaran di sosial media
  5. Strategi, mengatur model pemasaran  yang dikenali sebagai MMS, Modern Marketing Strategies iaitu serangan pemasaran ke seluruh saluran yang ada iaitu online, offline dan networking
  6. Memahami fasa-fasa penting sebelum bergelar usahawan
  7. Fasa pertama ialah fasa memberi pengenalan produk terhadap pengguna baru
  8. Fasa kedua ialah teknik bagaimana anda menaikkan jenama tersebut dan memberikan pengguna lebih dekat dengan DYXY
  9. Fasa ketiga Platform kerjaya usahawan di mana inilah tempat anda sebagai pengguna dan usahawan kami

Apa kelebihan menjadi agen DYXY Cosmetics
  • Stokis akan disahkan sebagai agen sah melalui Instagram, Facebook dan seluruh sosial media yang ada
  • Flyer secara percuma
  • Testimoni dan material secara percuma
  • Free coaching sales + tips jualan
  • Free marketing tools (feedback+ testimoni)
  • Free Flyers + Brochure
  • Diberikan sistem aplikasi khas usahawan dalam telefon mudah alih (DYXYHUB)
  • Setiap agen akan dikawal selia (monitor)
 
Aktiviti DYXY
  • Aktif dengan aktiviti konvoi kenderaan di mana ini adalah salah satu cara untuk memperkenalkan lagi jenama kepada orang awam
  • Kelas keusahawanan berkonsepkan outdoor
  • Tour DYXY di setiap negeri di Malaysia
  • Peluang percutian ke luar negara bersama DYXY Cosmetics


Laman sesawang :

Facebook :

Instagram
Youtube :
DYXY Media

No Telefon 
603-4820 6031 (HQ)