The Alley Keluarkan Siri Yogurt Slim Slim Dengan Beras Ungu | Rangkaian teh buih, The Alley, melancarkan siri yogurt slim slim terbaharu di One City Tou Fei Lun Premium Business Lounge di Subang Jaya baru-baru ini.

The Alley Keluarkan Siri Yogurt Slim Slim Dengan Beras Ungu


Siri yogurt slim slim terbaharu itu mempunyai asas campuran dengan beras ungu, mencipta satu jenis minuman kesihatan yang kreatif, padan dengan gabungan konsep "selesa", "mengurangkan lemak" dan "lazat" bakal menjadi satu trend makanan hijau di negara ini

Beras unggu yang digunakan dalam "siri yogurt slim slim dengan beras ungu" ini dipilih teliti dan dimasak secara profesional dserta kadedah pemprosesan yang selamat agaar adunan yogurt yang tebal di adun elok dengan beras ungu.

Beras ungu mengandungi protein yang tinggi bukan sahaja menyediakan nutrien yang diperlukan badan tetapi meningkatkan sistem imunisasi, detoksifikasi, khasiat darah dan pada masa sama memanaskan limpa dan perut.

Terdapat empot produk di bawah siri yogurt iaitu Original Purple Rice Yogurt, Matcha Purple Rice Yogurt, Peach Oolong Purple Rice Yogurt dan Mencipta Yogurt Anda Sendiri (Create Your Own Yogurt)

Original Purple Rice Yogurt - dihasilkan dari perisa tulen yogurt digunakan sebagai asas dan diadun dengan beras ungu yang dimasak dengan baik, beras ungu yang kenyal dan aroma yogurt dikisar bersama, menawarkan tepung pelbagai lapisan, pasti memenuhi selera.

Match Purple Rice - diadun bersama tepung matcha berkualiti tinggi.  Kombinasi matcha yang diperkaya dan beras ungu yang amat ditagihkan, menawarkan aroma seakan menyentuh kehijuan ketia musim bunga dan kedingunan ketiak musim panas, satu item bagi peminta matcha dan yogurt tidak harus lepaskan.

Berbanding teh lain, tepung matcha adalah tepung halus diperbuat daripada daun teh mengandungi bahan semulajadi L-theanine yang membantu meningkatkan memori dan konsentrasi.

Peach Oolong Purple Rice Yogurt - campuran yogurt probiotik dan beras ungu.  Aroma peach oolong disertai dengan beras ungu yang knyal sedikit manis tetapi tidak berminyak.

Mencipta Yogurt Anda Sendiri - pelanggan boleh datang sendiri untuk menghasilakn minuman secara kreatif dengan mencampur dan memadankan dengan bahan kandungan lai bersama yogurt bagi "Mencipat Yogurt Anda Sendiri"

Yogurt The Alley dibuat daripada yogurt semulajadi berkualiti tinggi, ditambah dengan beras ungu semulajadi, mempromosikan ciri sebenar berkonsepkan "kesihatan", "mengurangkan lemak" dan "lazat".

Lebih-lebih lagi siri yogurt ini sesuai untuk semua peringkat umur, boleh dinikmati oleh kanak-kanak dan dewasa yang pstinya satu siri minuman baru yang popular.

Siri yogurt slim slim terbaharu The Alley akan mula didapati pada HAri Valentine 14 February di 13 cawangan seluruh Malaysia seperti De Garden Bukit Tinggi, Aman Suria, Connaught, Arkadia, Kota Damansara, Sutera Utama, SS15, Seri Petaling, Sarawak, Mount Austin, Icon City, Aman Central dan Taipan