Tonton Drama Bougainvillea Ep 1 Hingga Ep 15 (TAMAT)

by - January 11, 2021

Tonton Drama Bougainvillea Ep 1 Hingga Ep 15 (Akhir) | Drama bersiri 'Bougainvillea' menggandingkan pelakon hebat Beto Kusyairy, Nora Danish dan Intan Ladyana. Drama 15 episod yang disiarkan setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10 malam di slot Samarinda TV3 bermula 28 Disember 2020, 

Kisah rumahtangga yang penuh kasih sayang namun berubah setelah si isteri mengalami kemalangan dan koma dengan kemudiannya hadir orang ketiga yang cemburu serta ingin mempunyai apa yang dipunyai si isteri.

Tonton Online Drama Bougainvillea Ep 1 Hingga Ep 15 (Akhir)

Drama arahan Ayie Mustafa dengan idea asal Raja Azidah dan penulis skrip Lynnda Sharudin adalah terbitan Sha's Media Sdn Bhd dengan. . Drama Bougainvillea juga boleh ditonton ssecara percuma di aplikasi iQIYI dan www.iQ.com


Pelakon / Watak

Beto Kusyairy (Adrian), Intan Ladyana (Aryanna), Nora Danish (Mimie), Hanna Aqeela (Hazira), Ameerul Asyraf (Ali), Jasper Supayah (Ilyana), Ziema Din (Bibah/Mak Ngah), Kirana Batrisyia (Alisha), Mior Darwish (Azief)


LAGU TEMA (OST)

Boneka - Ernie Zakri 


Sinopsis Drama Bougainvillea

Kehidupan Aryanna dan Adrian yang bahagia bersama anak-anaknya di sebalik kesibukan Adrian terhadap kerjayanya. Adrian seorang workaholic namun Aryanna sangat memahami kesibukan Adrian biarpun adakala dia terasa hati dengan Adrian. Bibah dan Mimie tinggal di sebuah rumah kampung. Mimie selalu berangan untuk berkahwin dengan lelaki kaya, dan Bibah sentiasa beri sokongan. Mimie sangat mengagumi keuarga Adrian dan Aryanna. Hazira sangat rapat dengan keluarga Adrian dan Aryanna dan dia bebas untuk keluar masuk rumah pasangan itu, dan turut rapat dengan anak-anak mereka.

Perkahwinan bahagia Adrian dan Aryanna diuji ketika Aryanna mengalami kemalangan tragis dan koma. Adrian kemudian mengambil Mimie sebagai jururawat peribadi untuk menjaga Aryanna. Mimie menjaga dan menguruskan keperluan Aryanna dengan baik malah selalu membantu Mak Leha. Sikap Mimie begitu menyenangkan Adrian. Segala-galanya berubah apabila Mimie mula cemburu dan obses pada Adrian dan berangan untuk menjadi Aryanna. Mereka ditangkap khalwat dan perlu berkahwin tetapi Adrian masih mencintai Aryanna. Mimie mencari jalan untuk memisahkan mereka. Suatu hari, Aryanna bangun dari komanya dan berpura-pura hilang ingatan setelah dia mengetahui tingkah laku Mimie yang obsesif.


 Tonton Online Drama Bougainvillea Ep 1 Hingga Ep 15 (Akhir)

Drama Bougainvillea Ep 1

Drama Bougainvillea Ep 2

Drama Bougainvillea Ep 3

Drama Bougainvillea Ep 4 

Drama Bougainvillea Ep 5

Drama Bougainvillea Ep 6

Drama Bougainvillea Ep 7

Drama Bougainvillea Ep 8      

Drama Bougainvillea Ep 9

Drama Bougainvillea Ep 10 ➢ https://t.me/c/1393367717/4572

Drama Bougainvillea Ep 11 ➢ https://t.me/c/1393367717/4585

Drama Bougainvillea Ep 12 ➢ https://t.me/c/1393367717/4592

Drama Bougainvillea Ep 13 ➢ https://t.me/bougainvilleatv3/641

Drama Bougainvillea Ep 14 ➢ https://t.me/bougainvilleatv3/649

Drama Bougainvillea Ep 15 ➢ https://t.me/bougainvilleatv3/657

You May Also Like

5 Comments

  1. tggu habis tgg habis baru nak tgk haha

    ReplyDelete
  2. x baper minat tgk citer rampas2 laki orang ni. nnti i stress..hehe

    ReplyDelete
  3. Dah EP 9 rupanya Mrs. A baru tengok EP2 hahaha

    ReplyDelete
  4. geram tgk watak nora.. macam2 dia buat nk menggoda suami org

    ReplyDelete
  5. ada juga tgk few episod.
    just tak nak relakan diri melayan citer ni :) ha ha ha ha
    da tersangkut, satu keje tak jadi.
    tunggu abis dulu, then maraton sekaligus.
    geram jugak dgn pe'el nora danish! aduhai...

    #biters

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! Kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah. Komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!