Review Minuman Kesihatan MixBerry Yogurt Powder | Fitrah wanita sentiasa ingin cantik dan kekal cantik tanpa mengira berapa pun  usianya. Seorang wanita yang sudah berusia 40an pasti ingin sentiasa nampak muda dan yang berusia 30an pulak pasti tidak mahu nampak lebih berusia.  Itu belum lagi bila si suami mula menegur tentang penampilan diri, memang gelabah dan risau tak terkira.


Bagi mengekalkan kecantikan bukan sekadar cantik luaran tapi juga dalaman, pasti kita sering tercari-cari produk yang mampu membuat kita berpenampilan menarik dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.  Oleh itu kita perlu mencari produk yang mampu menyelesaikan kesihatan wanita



Mixberry Yogurt Powder Minuman Kesihatan Berkhasiat

Pertama kali diperkenalkan dan mencuba minuman Mixberry Yogurt, terus saya jatuh suka apatah lagi ianya minuman yogurt. Memang sedap! dan selain sedap, ianya mempunyai pelbagai kelebihan antaranya mengurangkan selera makan dan dapat melangsingkan badan. Dah kata nak kembali langsing macam dulu-dulu tapi masih tak kesampaian sebab rakyat ramai dalam rumah. Jadi kita minta bantuan dari Mixberry Yogurt !


Khasiat Mixberry Yogurt Powder

  • Memutihkan kulit
  • Bagus untuk mata
  • Menyihatkan kuku
  • menyuburkan akar rambut
  • Menambahkan  tenaga
  • Mengurangkan rasa lesu
  • Mengurangkan selera makan
  • Melangsingkan badan


Kebaikan buah-buahan didalam Mixberry Yogurt Powder

Mixberry Yogurt Powder mengandungi pelbagai campuran buah beri antaranya strawberi, raspberi, blueberi, ceri, anggur dan banyak lagi. Kita sedia maklum buah beri mempunyai sumber kalium dan vitamin C yang tinggi. Selain dari itu buah beri bersifat antioksidan dan fitoflavinoid dan juga dikenali sebagai superfood yang sungguh lazat.

  • Strawberi berupaya memperbaiki kulit dan sering digunakan sebagai bahan pembersih kulit, sabun wajah dan masker wajah meremajakan kerana mengandung vitamin C, asam salisilat, antioksidan dan exfoliant. Asam salisilat menghilangkan sel-sel mati dari wajah sambil mengencangkan pori-pori. Asam ellagic merupakan antioksidan yang memerangi kerosakan kulit dan mempertahankan keremajaan kulit. Vitamin C pada strawberi memungkinkan tubuh untuk memperbaiki jaringan yang terlibat dalam pembuatan kolagen.
  • Blueberi, makanan super antioksidan⁣ dan fitoflavinoid, beri ini juga tinggi kalium dan vitamin C, menjadikannya pilihan utama doktor dan pakar pemakanan.⁣
  • Buah ceri mengandungi mineral seperti magnesium, fosforus, tembaga dan mangan. 
  • Buah anggur mengandungi vitamin A, C dan K, kaya dengan flavinoid, mineral dan vitamin, buah ini mampu merangsang sistem imun anda 

Jadi kesimpulannya, Mixberry Yogurt Powder ini mempunyai pelbagai vitamin yang diperlukan oleh kulit kita, selain mempunyai sifat antioksidan yang cukup tinggi dalam menangani proses penuaan dari terjadi. Vitamin C, juga dikenali sebagai asid askorbik, diperlukan untuk pertumbuhan, pengembangan dan pembaikan semua tisu badan. Ini terlibat dalam banyak fungsi tubuh, termasuk pembentukan kolagen, penyerapan zat besi, fungsi sistem kekebalan tubuh yang tepat, penyembuhan luka, dan pemeliharaan tulang rawan, tulang, dan gigi.


Cara Menyediakan Dan Pengambilan Minuman Mixberry Yogurt Powder



  • Masukkan 1 skop bersama 150ml air sejuk ke dalam shaker, goncang-goncang dan terus minum.

Adalah disarankan untuk anda mengambil sebanyak 2 kali sehari, sebelum sarapan pagi dan sekali lagi di waktu malam sebelum tidur

Kandungan : 500 gm powder 

Harga biasa - RM80 / postage SM RM8 / SS RM12

Perhatian !

Minuman MixBerry Yogurt ini tidak digalakan pengambilannya bagi golongan wanita mengandung tapi dibolehkan bagi ibu-ibu yang menyusukan anak.


Kenapa anda patut mencuba minum kesihatan MixBerry Yogurt Powder 

MixBerry Yogurt Powder adalah supplimen anti penuaan yang mengurangkan kedut, jeragat, kulit kusam dan merawat dalaman wanita dan paling penting membuatkan kelihatan awet muda.


Testimoni Pengguna MixBerry Yogurt Powder 

Beberapa testimoni dari pengguna MixBerry Yogurt Powder yang sangat berpuasahati dengan kesan selepas mengamalkannya secara konsisten sebagai rujukan.

Pengguna yang berpuashati sebab tanda perubahan pada kulit yang nampak sekata dan lebih putih.
Masalah pembuangan yang menjadi lancar sejak meminum MixBerry Yogurt setiap pagi dan mengakui kulit tangan menjadi bertambah lembab.



Harga Tawaran

Setiap pembelian 1 botol berharga RM80, 2 botol RM150 (diskaun RM10) dan pembelian 3 botol RM210 (diskaun RM30) dan harga adalah termasuk pengeposan untuk pembelian dalam Semenanjung Malaysia

Untuk mendapatkan boleh hubungi atau terus DM ke IG @amoi89_ 


Tawaran pembelian dengan hadiah istimewa dari Master Leader Mixberry Yogurt  

Sekarang ni Master Leader Mixberry Yogurt area Selangor @amoi89_,  menawarkan pakej pembelian yang cukup menarik serta berbaloi kerana pembeli juga boleh mendapat free gift tapi tawaran terhad selagi stok masih ada. Jadi, jom beli sekarang!



Sekarang ni memang waktu yang tepat untuk membeli MixBerry Yogurt ni, ada tawaran menarik dari @amoi89_gift untuk setiap pembelian, ada free gift yang menarik (sementara stok masih ada), jadi jom lah beli cepat. Siapa cepat dia dapat!