Perbaharui Insurans Kenderaan & Cukai Jalan Di Laman Web Ini | Jika anda mempunyai kereta, anda tahu bahawa mengikut undang-undang, anda dikehendaki untuk memperbaiki cukai jalan dan insurans anda setiap tahun jika anda ingin memandu kenderaan di jalan awam. Sudah tentu anda perlu menyelesaikannya secepat mungkin sebelum anda mula mendapat surat saman yang tidak perlu daripada penguasa undang-undang. 



Memandangkan anda telah memutuskan untuk memperbaharui cukai jalan dan insurans kereta anda, anda akan berhadapan dengan satu persoalan besar: di manakah saya perlu memperbaharuinya? Adakah saya memperbaharuinya di kaunter, atau saya hanya membeli secara online? Pilihan terbaik untuk anda, dari pengalaman saya, adalah untuk membandingkan harga secara online sebelum meneruskan pembelian insurans anda. Anda mempunyai peluang untuk menjimatkan sehingga 70 peratus daripada simpanan anda apabila anda membandingkan sebut harga insurans kereta secara online sebelum memperbaharuinya.


Mengapa Laman Web Perbandingan Penting

Penanggung insurans yang berbeza sering memberikan sebut harga yang sangat berbeza untuk orang yang sama, walaupun untuk polisi yang sama. Ia menjadikan perbandingan harga sebagai bahagian penting semasa membeli polisi insurans kereta atau cukai jalan. Pengguna yang bijak akan membandingkan sekurang-kurangnya lima atau enam syarikat insurans yang berbeza untuk memastikan mereka mendapat tawaran terbaik. Laman web perbandingan insurans kereta fincrew.my membolehkan anda membandingkan sebut harga insurans daripada pelbagai syarikat insurans seperti Allianz, AXA, Kurnia dan Zurich Insurance. Ia memberikan bantuan yang besar dalam pencarian anda untuk mencari insurans kereta yang berpatutan dan diperibadikan. Fincrew menyediakan kadar, diskauan, dan pilihan perlindungan yang diperibadikan di laman web mereka. Ia lebih kepada laman web perbandingan perjalanan yang memberi anda maklumat bersebelahan tentang pilihan perjalanan anda, semuanya di dalam satu halaman.

Kenapa Fincrew?

Fincrew ialah laman web perbandingan insurans kereta percuma yang menawarkan sebut harga harga yang tepat dan terkini daripada syarikat insurans terkemuka di Malaysia. Secara purata, pelanggan Fincrew menjimatkan RM1,000 setahun untuk insurans kereta. Mereka mempunyai rating kepuasan yang tinggi, dan ia adalah laman web perbandingan insurans auto dengan kedudukan tertinggi #1 di Malaysia. Laman web ini menyediakan pelbagai jenis syarikat insurans kereta untuk dipilih dan mempunyai ‘interface’ yang sedang untuk digunakan. Ia boleh memberi perkhidmatan terbaik kepada pemandu dalam semua segmen pasaran dan telah memberikan berjuta-juta sebut harga kereta daripada pembekal terbaik kepada pelanggan-pelanggannya. Fincrew telah muncul di Financeh, International Business Time, Auto World News, Market Watch, Citizen Journal dan banyak lagi, dan ia dianggap sebagai salah satu platform perbandingan insurans kereta terbaik di Malaysia.


Bagaimana Ia Berfungsi?

Fincrew akan meminta pelanggannya untuk memberikan jawapan kepada beberapa soalan seperti nombor poskod anda, pekerjaan, bilangan tahun kenderaan, pengilang dan model kenderaan, status perkahwinan dan sejarah pemanduan anda. Maklum blas digunakan untuk menghasilkan sebut harga terkini dan tepat daripada syarikat insurans kereta yang berbeza-beza. “Soalan-soalan tersebut sangat mudah untuk dijawab, dan prosesnya agak mudah - platform yang bersih dan mudah digunakan. Saya dapat menyerahkan data saya dan mendapatkan sebut harga insurans kereta percuma yang diperibadikan dalam masa kurang dari 3 minit”-pelanggan yang gembira.


 


Hasilnya

Fincrew menyediakan enam sebut harga, bermula pada RM50/bulan. Mereka semua mempunyai pilihan untuk menghubungi pembekal insurans kereta dengan segera atau menjadualkan panggilan ke masa yang lain. Alat perbandingan sebut harga insurans Fincrew ialah alat yang hebat untuk membantu anda membeli-belah insurans kereta. Adalah mudah untuk membandingkan kadar berdasarkan tahap perlindungan yang dikhususkan, dan dengan beberapa klik, anda boleh mengubah parameter. Sebagai contoh, anda boleh menukar had perlindungan liabiliti atau menambah pembantu jalan (roadside assistance) dan mendapatkan set sebut harga yang baharu.