Rasai Pengalaman Tonton Wayang Di Rumah Dengan INLAB Senz Projector | Umi sering terbayang alangkah seronoknya dapat menonton siri drama kesukaan di Netflix atau movie seram mahupun suspen hanya di rumah,  dengan visual yang jelas dan terang serta sistem audio yang jelas didengari. Kata suami, kalau nak menonton dengan visual jelas dan sistem bunyi yang terang, kenalah beli projektor. Aduhh, manakan mampu sebab kita tahu sebuah projektor harganya ribu-ribu.


Nak dijadikan cerita, waktu umi melayari social media, ternampak iklan tentang INLAB Senz Projector, jadi umi pun terus google tentang projector ni. Berkenan sungguh tengok projector yang nampak compact dan harganya memang sangat menarik. 


Jom, umi kongsi apa yang informasi yang didapat membuat carian tentang INLAB Senz Projector ni, jadi kalau ada yang punya keinginan macam umi bolehlah beli satu untuk layan menonton waktu Hari Raya nanti.





Harga INLAB SENZ Projector

Kalau nak mencari barangan, pastinya harga menjadi perkara utama kita semua. Ya lah kalau boleh berjimat, kita berjimat tapi barangan harus berkualiti juga kan.


INLAB SENZ Projector ni hanya RM989.90 seunit selepas diskaun!! 


Spesifikasi INLAB Senz Projector



Paparan 1080k dengan Skrin Besar


Fuhh memang puas kalau dapat menonton dengan paparan 1080k (sehingga 4K) yang pastinya cukup jelas ditambah pula anda dapat merasai pengalaman Full HD dan HDR tanpa visual pecah.


Skrin Besar Sehingga 120"


INLAB SENZ Projector ini memberi kepuasan menonton di skrin besar dari 50" sehingga ke 120" yang pasti membuat tontonan lebih puas yang boleh anda letakkan di ruangan menonton mahupun di bilik tidur. 


Anda boleh membuat connection dari smartphone ke projector (Android atau iPhone) melalui miracast atau ioScast degan menggunakan network atau sambung internet yang sama pada projector. Bila membuat screen miroring ni, boleh la tonton video kenangan waktu kahwin yang terdapat dalam smartphone anda tu

 

Sistem bunyi Dolby-Audio

INLAB SENZ projector ni dilengkapi dengan Dolby Audio, yang memberi kualiti bunyi yang memuaskan seakan berada dalam panggung wayang. Teknologi ini diperakaui dan anda pasti akan  berpuas hati dengan audio yang jelas didengari, bertenaga dan dinamik. Memang pengalaman yang cukup mengujakan bila dapat menikmati tontonan yang bunyi menyeluruh bak dalam panggung wayang hanya dalam ruang menonton di rumah.

INLAB SENZ Projector ni dilengkapi dengan Netflix dan Youtube, jadi selain dapat menonton drama kesukaan, anda boleh layan muzik tanpa gangguan. 


Projektor ini juga menggunakan sistem operasi (OS) Android 9 yang membolehkan anda memuat turun aplikasi melaui PlayStore atau gamers pulak pasti akan muat turun games yang menarik. 


Ciri auto & electronic focus serta 4 Point Digital keystone dalam INLAB Senz Projector tidak memerlukan anda untuk melaraskan gambar bila dipancarkan ke dinding kerana ianya akan dilarasakan secara automatik walau  di atas permukaan yang tidak rata sekalipun asalkan dinding tersebut adalah rata dan berwarna putih. Hebat dn cukup menyenangkan!


INLAB SENZ Projector ini menggunakan sambungan 2X USB, 2X HDMI & 3.5 mm Headphone Jack, jadi bukan hanya berfungi untuk menonton tapi boleh digunakan oleh para guru atau pejabat untuk sesi mesyuarat dan pembentangan. Terdapat port USB yang tersedia dibahagian belakang projector untuk membuka fail yang terdapat di alam pendrive untuk dikongsi.


Tak perlu nak guna wayar sambungan bagai kerana INLAB SENZ Projector mempunyai sambungan kepada Wifi dan Bluetooth, jadi anda boleh pasang projector ni di mana saja yang anda inginkan.


Dengan saiz yang compact 29 CM (L) X 22.1 CM (W) X 9.5 CM (H), anda boleh bawa projector ini ke mana saja kerana tak berat mana pun.


Harga asal INLAB SENZ Projector ini ialah RM 2,899.00 dan tawaran harga RM989.90 ini ditawarkan pada masa terhad atau anda boleh memiliki projector ini dengan pelan bayaran bulan dari RM247.47 sebulan.


Harga INLAB SENZ Projector selepas diskaun ni hanya RM989.90 dan ada diskaun tambahan sebanyak RM30 bila anda menggunakan kod diskaun INLA0030 dan harga yang akan ada bayar hanya RM959.90.!! 


Tawaran ini ada terhad, jadi jangan tunggu lama-lama, jom kita beli hari ni.


So far, memang umi tak jumpa lagi projektor dengan harga berbaloi begini. 


Untuk info lebih lanjut, korang boleh terus ke website INLAB seperti di bawah. Pembelian juga boleh di buat secara atas talian melalui platform Shopee dan Lazada.


Website  :  https://inlab.com.my/pages/the-senz

Official Shopee :  https://shope.ee/8zVy4WmnFZ

Official Lazada :  https://s.lazada.com.my/s.fjRBK


Jadi jom rasai pengalaman tonton wayang di rumah dengan INLAB Senz Projector dengan tontonan berkualiti atau bermain permainan.

 

#inlabmalaysia #inlabsenz