Whitekish Magic Charcoal Memutihkan Gigi Dalam 7 Hari |Bila gigi kuning, mulut berbau pasti membuat kita hilang keyakinan diri apabila berdepan dengan orang ramai malahan nak senyum pun pasti buat kita rasa malu bimbang hingga orang akan terfikir yang kita ni sombong.

Gigi Putih Dengan Whitekish Seawal 7 Hari

Jangan risau bagi anda yang suka merokok, minum kopi, minum teh dengan kerap hingga menyebabkkan gigi menjadi kuning ditambah pula dengan stain/plak, kini ada produk pemutih gigi Whitekish memutihkan gigi seawal 7 hari!

Gigi Putih Dengan Whitekish Seawal 7 Hari

Whitekish Magic Charcoal Memutihkan Gigi Dalam 7 Hari


Produk penjagaan oral Whitekish ini merupakan produk keluaran bumiputera yang dihasilkan daripada 100% bahan semulajadi iaitu arang tempurung kelapa. Kalau kita lihat sendiri arang tempurung kelapa mempunyai banyak kebaikannya dari sudut kesihatan luaran dan dalaman.


Antara kebaikan dan fungsi Whitekish adalah  berikut:-

  • Memutihkan gigi
  • Meneutralkan tahap ph dalam mulut
  • Menghilangkan masalah stain dan plag pada gigi
  • Membantu menghilangkan karang gigi
  • Membunuh bakteria yang menjadi punca mulut berbau
  • Tiada bahan penghakis (peroxide)
  • Keberkesanan dapat dilihat seawal 1 minggu (dengan penggunaan yang betul

Gigi Putih Dengan Whitekish Seawal 7 Hari

4 Langkah menggunakan Whitekish dengan betul

  1. Minggu pertama guna 2 kali sehari selama seminggu.
  2. Minggu kedua guna 2 kali seminggu.
  3. una berus yang diberi atau mana-mana berus gigi yang lembut dan halus sahaja. Gosok dengan perlahan dan jangan gosok secara kasar.
  4. Senyuman yang menawan tanpa ada lagi masalah karang gigi, mulut berbau dan gigi kuning


Apa pun anda kena fahami dalam penggunaan Whitekish yang betul dan tepat seperti yang disarankan supaya gigi anda jadi putih seperti yang diingini terlaksana. Pastikan anda menggosok gigi dengan soft brush nano techology Japan Whitekish kerana ianya sangat lembut malahan disarankan oleh doktor gigi sendiri

Gigi Putih Dengan Whitekish Seawal 7 Hari

Whitekish juga telah mendapat kelulusan KKM (NOT200700100K) dan kandungan formulasinya memang selamat digunakan, tanpa was-was.

Anda tak perlu risau sebab Whitekish ini tiada bahan penghakis gigi seperti peroxide cuma kebanyakan doktor gigi tidak menggalakkan penggunaan charcoal kerana teksturnya yang abrasive selain faktor berus gigi yang kasar juga boleh menyebabkan gigi anda terhakis, cara menggosok gigi yang salah, ubat gigi yang mengandungi pemutih gigi dan banyak lagi.

Whitekish mengfokus pada pelanggan yang mengalami masalah gigi kuning akibat stain dan plug degil yang melekat pada gigi hingga menjadikan gigi berwarna kuning dan kotor.

Whitekish berfungsi untuk membersih dan menanggalkan plug/stain pada gigi, jadi adalah disarankan  anda menggunakan produk ini 1 minggu pertama dengan consistent sebanyak 2x sehari, kemudian 2 - 3 kali seminggu dan selebihnya guna ubat gigi yang mengandungi fluorida supaya dapat membperbaiki kembali


Gigi Putih Dengan Whitekish Seawal 7 Hari

Penggunaan juga sangat mudah hanya sapukan sedikit di berus gigi yang lembut. Gosok rata seperti menggosok gigi setiap hari dan keputusannya gigi and nampak cantik putih berseri, gunalah pemutih gigi Whitekish memutihkan gigi seawal 7 hari! dan tiada masalah untuk gigi anda menjadi sensitif apabila mengambil minuman sejuk atau panas. 


Gigi Putih Dengan Whitekish Seawal 7 Hari

Untuk keterangan lanjut, anda boleh layari atau hubungi Whitekish seperti berikut:

Website : www.whitekish.com

Call / sms / wasap : 0178898878