Dato’ Dr. Nazri Khan menjawat jawatan sebagai Naib Presiden Kanan Pelaburan Phillip Capital Management Sdn. Bhd. dan juga selaku Fund Manage (bersama team fund manager) bagi Private Mandate ini


Private Mandate (Private Managed Account) atau lebih dikenali sebagai pelaburan mandat adalah merupakan salah satu cara untuk membuat pelaburan saham secara direct ke bursa saham melalui bantuan khas licensed fund manager.

Kelebihan Private Mandate yang kami ketengahkan ini adalah di mana ia diuruskan sendiri oleh Team Fund Manage DDNK yang sangat profesional dan berpengalaman. Segala aktiviti yang dijalankan ini telah mendapat kelulusan serta sentiasa dipantau sendiri oleh pihak berkuasa yang sepatutnya seperti Sekuriti Komisioner Malaysia.

Bagi produk Private Mandate ini, ia didagangkan di saham-saham patuh syariah yang tersenarai di peringkat global. Dengan modal permulaan RM100,000 buat masa ini, ia merupakan modal minima yang diterima oleh Inter-Pacific Asset Management Sdn Bhd sebagai syarat membuka akaun (account opening) dengan mereka.

Sebagai bakal pelabur (sophisticated investor), anda harus memahami risiko kerana pelaburan jenis Private Mandate ini mempunyai risikonya yang tersendiri dan juga perlu tahu bahawa data keuntungan serta kalkulasi yang lepas tidak boleh menjanjikan sama dengan data keuntungan pada masa hadapan.

Untuk mendapat penjelasan dengan lebih jelas lagi, kami amat berharap agar dapat mengaturkan sesi one-to-one dengan anda agar dapat kami jelaskan dengan lebih terperinci lagi bagi produk ini. Segala temujanji akan diaturkan setelah pihak kami menghubungi anda melalui WA mahupun SMS selepas anda mengisi borang "register interest" yang disediakan.


Sesuai Untuk Siapa?

Pelaburan Private Mandate ini sesuai untuk mereka yang ingin portfolio pelaburan (minima RM100K) diuruskan oleh team fund Manager DDNK dengan tatacara serta SOP yang telah ditetapkan berdasarkan garis panduan yang ada.



Berapa Modal Minima untuk invest Private Mandate ?


Sebelum memohon, anda akan disaring terlebih dahulu oleh kami sebagai prosedur utama. Modal minima yang ditetapkan adalah RM100,000 untuk di-invest pada Private Mandate.


Bagaimana untuk memohon?

Jika anda berminat untuk memohon, maka anda boleh mengisi borang register interest atau terus sahaja menghubungi agent MR berdaftar di bawah untuk temujanji :

Solehah Group

MF Romano

En Suhaimi

En DKF

Ms Ash

En Saiful