Pesso Eco Ant Bait Umpan Semut Yang Sangat Berkesan | Memang terasa rimas bila kita tengah memasak ternampak semut di atas kabinet dapur apatah lagi bila kita nak minum pulak terdapat semut dalam air yang boleh membuat kita geram. Kalau ikut hati memang rasa nak bunuh je tapi tu bukan jalan penyelesaian dan kini saya tak risau dah selepas mencuba Pesso Eco Ant Bait sebagai umpan yang akan dimakan semut dan seterusnya membawa umpan ke sarang dan berkongsi dengan koloni. Memang lega sebab semut pun dah tiada dan memang sangat disyorkan kerana keberkersanannya. Cuba lah!

Cara Penggunaannya :


Keluarkan umpan dari kotak dan tarik pita pelekat yang terdapat pada umpan Pesso Eco Ant Bait itu sebelum meletakkannya di tempat yang dikenal pasti terdapat banyak semut. Semut tu akan memakan umpan dan membawa pulang ke sarang sekaligus berkongsi umpan tu dengan koloni semut.

Nota : Pastikan korang membasuh tangan selepas memegang umpan tu untuk mengelakkan pencemaran dan lain--lain komplikasi


Amaran

  • Letakkan jauh dari jangkauan kanak-kanak dan bintang peliharaan
  • Letakkan di tempat yang jauh sinaran matahari
  • Elak dari terkena mata, jika terkena lalukan dengan air dengan segera
  • Jika tertelan, segera minum air dan dapatkan rawatan dari pakar perubatan


Kandungan : Asid Borik

Pesso Eco Ant Bait merupakan produk buatan Malaysia yang diedarkan oleh peruncit tempatan dan boleh didapati secara atas talian seperti Shopee, Lazada termasuk di Pasaraya CS., Parkson, NSK, Village Grocer, Giant Hypermarket, CSM Hardware, Ace Hardware, Homepro dan Family Store  (di Negeri Sembilan dan Melaka).